Conan E NÅ!!!
Ho dama er så dårlig til å spille…
Var vel ikke den beste reklamen for CE det der nei… Flommet over av haters på chatten også. Jaja, er nok ikke for alle.
Akkurat det er ikke noe unikt for CE. Se litt mer så vil du se at det gjør det uansett hva som presenteres. Helt vanlig oppførsel fra de “kule kidza” under slike sendinger.
Kan ikke bruke chatte funksjon på nettet som indikator på om folk liker det. Det er fult av folk som “troller” og bare er der for å disse ned på andre spill, samt at noen vil kanskje kun se på et spesifikt spill, og mens de venter, så kan de “shit talke” de andre spillene.
De kan shit talke så mye de vil, fakta kommer 31.08
Skjønner. Ble nesten litt nervøs når jeg så hvor mange som raljerte om hvor dårlig det var og “next please” osv.
Er vel en sjanger greie også ja. Er vel ikke så mange av de “kule kidsa” der som faktisk er målgruppen til CE uansett.
Twitch Chat er internett sitt mest trollete fora med kun memes og trolling
Spent på om vi closer ovrt 2.80 hadde vært nice
En ting man må huske på er at det ikke alltid er så enkelt å forklare hvorfor kursen oppfører seg som den gjør. Vi har lett for å skylle på en eller to ting vi vet om, men det er som regel mye mer eller ting vi ikke vet om som styrer kursen.
Robotene er helt klart programmert til å spille på det psykologiske. Få folk til å selge i panikk når de dumper.
Drømmescenarioet mitt er egentlig at funcom ikke melder salgstall og at jeg kan få enda flere billige aksjer! For dette ser bra ut
Nei, det er HO
Ser ut som reviews(PC) tar seg opp 47% Positive i dag alle språk.
Engelsk er 91% positive.
Sakte men sikkert! Kina aksjonen misslykkes.
Er de på fasttrack nå eller vil det gå en uke til neste oppdatering av Xbox?
Ikkje hørt noe om fasttrack enda, so trur ikkje det
He he, Joel håndterer twitterverset ganske så bra
Blei drept. Dama mi så slik ut når eg respawna