Å nei lololol, åpna denne posten på bussen!
Ordet kølle fikk ny betydning etter den modden i Conan Exiles.
når du nå nevner det:
86 plass nå på GTS
Pokker begynner PC versonen av CE og yppe også nå da.
83 nå.
77 nå.
73…
Pengene strømmer inn i kassa til Funcom! Måtte det bare fortsette i mange år!
CE mest sette spillet på twitch XBOX.
Nå er vi inne i Venners venner steamen som jeg pratet om på chatten tidligere.
Folk spiller spillet, liker det og anbefaler det til kompisene sine.
Jeg tror vi på sikt vil se økte spillertall fordi flere av de som kjøpte spillet kommer tilbake!
Likte denne reviewen til CE på xbox :
"as clumsy as a one legged cat buring a turd on a frozen pond "
1700 viewers på twitch(PC). Nice
Problemet er jo at folk ikke liker spillet som det er nå(både steam og xbox reviews er grusomt dårlige). Antall spillere på pc synker dag for dag.
MEN har testet den nye livetest builden litt i kveld, den funket strålende! Så håper på en bra patch neste uke.
Du tar feil, Folk liker PC versjonen. Om du følger med på reviews så stiger denne. Den fikk en dupp når 500 kinesere kjørte en felles negativ aksjon men etter at denne aksjonen ble avsluttet har det steget jevnt og trutt.
For Xbox er jeg helt enig, her trengs det mer patcher rimelig fort.
Kommer vel til å stabilisere seg på under 50% hvis det ikke skjer noe…
Typisk utvikling for user reviews for CE er at de første etter et salg gjerne er positive, så kommer de negative litt etterpå, etterhvert som folk finner mer og mer problemer. Får se om det stemmer denne gangen også.
VELDIG dårlige reviews i dag. Tror det var 38% positive alle språk. Og 22% positive Engelsk når jeg sjekket i kveld…
Vært ny kina aksjon?
Ikke noe som tyder på det. Engelsk dårligere en alle språk. Ligger kanskje i det som Christian skriver. Reviews har IKKE en positiv trend slik jeg ser det… Dessverre
CE 66 nå på gts
‘Hum, hva er dette spillet som alle sier er så forferdelig, kan vist ikke spilles engang? La oss kjøpe!’
Testlive har ny auto wield/sprint funksjon. Så nå er det nesten som før igjen. For de som føler for å teste.
Forskjellen er gigantisk for pad brukere som meg
Tools er ikke endret til å kunne sprintes med enda, så det merkes mest med torch, for at karakteren svinger automatisk fram hakka for hver stein tar det ca et halv sekund tregere å harveste enn før.
6781 spillere nå, i kveld runder vi 10 000
8360
8520…
Tipper peak blir 9236