Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hummhumm, prøvde å spille litt nå, aldri opplevd så mye feil siden helt i starten:

• Prøver å crafte twine, det bare forsvinner
  • Masse busker går ikke an å plukke
  • Andre ting går det an å plukke, men de forsvinner ikke fra syne
  • Stuck i en eller annen kjip tilstand så synet er blurry og man får en bakgrunnstøy
1 Like

Kun hatt stamina buggen, twine ender noen ganger i hotbaren eller siste crafting station du var i. Buske problemet fikk jeg en gang på offisiell server rett før den tryna, med 40 spillere og 400 ping… var helt fin etterpå

2 Likes

Prøv og spill på en annen server. Jeg har opplevd at noen servere kan være buggy, men spillet i seg selv kjører i alle fall uten nevneverdige bugs hos meg nå.

Det er jo bare tek serveren for meg :wink:

1 Like

Aha, hehe. Prøvde den så vidt tidligere i dag, og da merket jeg ikke noe.

Jeg får innimellom bug med stamina. Den henger seg opp med blurry syn og puster og peser, men stamina går opp til fullt igjen. Hvis du bruker opp all stamina kommer du tilbake til normalt igjen. Litt slitsomt, men ikke noe kritisk

2 Likes

De 3 første feilene er på klient siden, restart av klient fikser.

Den siste er stamnia bug, du havner i en evig tom for stamnia status. Trikset her er å løpe til du er tom for stamnia igjen så løser det seg.

2 Likes

God forklaring på hvorfor user reviews ikke går opp.

1 Like

44% positive så langt i dag.(alle språk)
36% positive Engelsk

Får håpe det tar seg opp snart. Kan se langt etter blå tommel på steam sånn som det ser ut nå. Godt tegn at det er bra med salg/spillere selv om tilstanden på spillet ikke er god nok.

1 Like

71 nå på GTS.

2 Likes

68 nå på GTS!

3 Likes

Dette er mye bedre enn før biomen da lå CE på 160-200ish, nå ligger de på fra 70-120.
Hvor mye mere de selges på disse plasseringene kan sikkert diskuteres, men att det er en bedring det er uten tvil.

6 Likes

Dette er bare begynnelsen min venn :slight_smile:

4 Likes

Om de går fra å selge 5-10kopier hver dag til 200-500 så vil alt hjelpe !

Jeg tror også at flere av de 600k eierene vil ta turen tilbake når mounts og andre updates kommer.

1 Like

Har starta på tekinvest servern igjen og…gikk til lvl 12 på en halvtime, så kommer til å bygge meg opp igjen der og møte litt kjentfolk igjen. men spiller på en med testlive inntil den kommer live, orker ikke spille med pad uten den den fiksen til sprint /wield. Den gjør så mye.Første pc spiller jeg spiller med xbox controller, og syns det er bedre rett og slett fordi alle knappene til dodge og block sitter der de skal for … fingra mine klarer ikke det nye combat systemet med keyboard uten å planlegge lol

4 Likes

69 nå på gts og foran ark :slight_smile:
En liten stund :slight_smile:

Si ifra når du kommer nordover, så møtes vi til kamp

Det kan nok være noe av bildet. Jeg poster heller her og antar at det plukkes opp av funcom. :wink:

Vintage Beef er tilbake med en video https://www.youtube.com/watch?v=xRP2JFYTY8o :slight_smile:

10 Likes

Knallbra at han er tilbake. Han elsker conan!