Enig og uenig. Dashboardingen er det som er mest “in-your-face” av flere problemer. Ingen liker å spille 5 minutter av gangen. Skal ikke være umulig å ta et skikkelig jafs av dette problemet med en enkelt patch. Det bare skjedde ikke nå.
Nån med Xbox som har fått testat patchen?
Det tror jeg er en rimelig drøy påstand. Problemet for de som har det avhenger vel og av netthastighet? Når jeg leser twitteren så virker det positivt der hvertfall.
Ja. Men virker som jeg og h3nk1 leser forskjellig feedback. Hehe
Det finnes ingen mirakel patch. og for alt vi vet kan det være haters som ikke har spillet engang som syter
Mulig den tok seg opp etter jeg var innom og sjekket - da var det dashboard-galore
her er det en som streamer på xbox. Denne versjonen virker som den har forbedret problemene en del.
Ser att det kunne se ut som patchen til Funcom ikke gjorde CE nevneverdsig bedre for X-Box spillerene.
Ivertfall etter umiddelbart reaksjoner på twitter, gjengitt her før i dag.
Men det må jo ha vært noen som fikk det bedre også, for til og med på Ho blir det gjengitt flere positive innspill på dagens patch.
Merker en viss bedring i reviews og feedback etter ny Patch på XB1.
De fire nyeste i Microsoft Store:
Couldn’t believe its finally HERE!! I played all the DLC for Conan on PC and now its worth buying it on the xb1. This will replace Minecraft for sure and 64 players will engage not only in combat but teamwork in building an empire. Bring in resources from exotic lands and trading with your neighbors. There’s lots of work still needed to be done with game since its a, “Game Preview.” but I already started my own shanty stone village and soon into a civilization of my own. I checked off the list of making a clan in co-op. Hope to see great things from the universe of Conan.
Better. New update made the game playable.
more solid - a lot better
Recent patch increased stability, Great improvement! The most recent patch for Conan Exiles fixed many issues that many people were having. While crashes are still a thing, the game loads into multiplayer decently. It just needs some time like it says. Stability has greatly improved and i’m able to get at least 4 hrs of gameplay before a crash may happen. It needs some more work, sure. There are a few bugs here or there. But at it’s current stage. I can justify spending $35 on it. It’s a very addictive game with combat, building, and collecting that just feels so rewarding. It’s basically a Medieval Barbarian version of Ark, without the Dinos. Adding in voiced storytelling and NPCs you can actually talk to. I’ve enjoyed it so much i want to watch Conan movies, and i never have before! Funcom has quickly released patches and worked hard to make the game run well. Keeping players up to date with info on their twitter and console. While it had a bumpy launch on Game Preview, it has a bright future.
Det er veldig tidlig enda, men snittet på reviewene etter patchen er på 3,6, får satse på at dette er vendepunktet for user reviews for CE på xbox.
Den gikk rolig ned til 3.0 over de siste dagene, men ser ut til å ha stoppet der. Og ser ut til å ha snudd oppover igjen nå
Kommer seg!
Den har vært på 3,0 siste uken. Før det falt den raskt fra 4,5 til 3,0.
Poenget er at det ser ut til at patchen har hjulpet litt på problemene.
Er ikke det bra?
Hva er så morsomt?
Tydelig at du er ute av Funcom igjen @Larsen. Du har vært relativt positiv til funcom frem til helgen, men nå virker du sånn passe negativ igjen.
Jeg sjekket tidligere da det var 1197 reviews, kom da til 2.95 i snitt 28/8. Det var med 24 reviews fra i dag. Håper dette fortsetter, men synes 15 reviews er litt lite å basere seg på…
Blir spennede å se fremover. Virker på meg som stemmnigen er bedre på twitter.
Som du ser av screenshottene, så er de tatt på 1185 og 1199 reviews, så da må reviewene tidligere i dag ha vært virkelig shitty. Det første screenshottet ble tatt like etter at Funcom annonserte CE-patchen.
Utenom det, så er jeg helt enig med deg, det er bare å sjekke i morgen tidlig, så burde antall reviews ha økt nok til at kan si hvor vellykket patchen var.
Btw, 3,64 i review score vil fortsatt si at 15% ga spillet 1/5 stjerner, mest sannsynlig fordi det fortsatt er buggy som faen for dem. Jeg hadde ikke forventet en stående ovasjon på twitter for å si det sånn. Funcom har mer enn nok å jobbe med framover.
Det er heldigvis flere enn bare meg som elsker spillet - https://www.reddit.com/r/ConanExiles/comments/6wl3k7/i_just_wanted_to_say_thank_you_to_the_devs/
Øker en smule mer 5 stjerner enn 1 stjerne. Virker som det er litt 50/50 på hvem som klarer å spille det, og for de det crasher hos. Mao naturlig at rating er 3.0 akkurat nå. Ser også at noen av reviwene var basert på trial perioden.
Tack för uppdatering! Är det på något sätt möjligt att isolera reviews som baserar sig på trial-versionen? Jag sätter inte speciellt stor tillförlit till dem