Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

5 stjerner - 14
4 stjerner - 10
3 stjerner - 2
2 stjerner - 5
1 stjerne - 12

Snittet etter patchen i går er på 3,2. Fortsatt mye kritiske feil, men helt klart færre. De trenger nok en 3 - 4 patcher til før det er skikkelig bra.

11 Likes

Ser det har økt til 385 med 5 stjerner nå uten at 1 stjerne har økt noe. very niiiceh. Patchen funker for flere tydeligvis.

5 Likes

Og 4-stjerner har økt med 2.

Dette var en patch for xbox som ga skikkelig utslag. :thumbsup:

6 Likes

Så utrolig deilig. Funcom viser de blir bedre på patching. Spennende om dette gir et lite rykk opp på Top paid.

1 Like

Xbox snitt dagens reviews us så langt er 3,5.(49/14)

2 Likes

Har hørt nå at det eneste man trenger å gjøre for å få Xbox til å funke bra er å tømme cache og restarte spillet etter patchen. Flere og flere som kommer med det som løsning på mesteparten av deres problemer etter patchen ^^ Likte en kommentar også: “Game works now, great if only all the servers weren’t full” :smiley:

21 Likes

Sjekket user ratings igjen, og jaggu har det ikke blitt ett mindre 1-stjernes og 2-stjernes reviews

5 stjerner - 20
4 stjerner - 15
3 stjerner - 3
2 stjerner - 4
1 stjerne - 11

Snittet etter patchen er nå på 3,5

For å illustrere hva som har skjedd fra før og etter patchen:

(Jeg har justert tallene så de er sammenlignbare)

27 Likes

Snittet totalt er 2,982, får håpe trenden fortsetter sånn ut over høsten. Synes også det er verdt å merke seg at de fleste som faktisk får spillt spillet gir gode reviews.

2 Likes

Det jeg synes er interessant er at det virker som konsoll-spillere gir mer positive reviews enn pc-spillere, og at de har lettere for å tilgi, og gi en bedre score når ting blir bedre.

Enten det, eller så begynner PC-spillerene å bli drita lei 2 skritt fram, ett tilbake taktene til Funcom. :stuck_out_tongue:

6 Likes

Merket meg det samme. Ikke like kritisk kundemasse på langt nær.

Bryter 650k hver dag som helst nå på Steamspy. ATH med 647897.

4 Likes

Herlig utvikling i natt. Fortsetter å øke mest blant 4 og 5 stjerner.

15 Likes

Keep 'em coming boys and girls!

8 Likes

Ny pc patch : http://steamcommunity.com/games/440900/announcements/detail/1449451433457243551
:face_with_monocle:

5 Likes

Biome gjev resultat i statistikken:

image

…og då må det vera sant!

7 Likes

Herlig klipp! :smiley: :wink:

2 Likes

Men spillertallene bare synker? Eller ser jeg på feil liste, så på steamdb på current players.

Antal online samtidig er på veg ned ja, som du sikkert såg på.
Korleis ein skal tolke alt er ikkje heilt godt å bli klok på.
Naturleg at ekstra mange loggar seg på rett etter slipp av så stor patch, og at dei vil synke noko.

Personleg ser eg inga spesiell grunn til uro. Funcom begynner å få community i ryggen, det er lita tvil hos meg om at suksessen held fram.

image

4 Likes

Ja det er jo salg som betyr noe, så hvis rewiews blir mer positive pga mer innhold og mindre bugs etc, så er jo det bra.

1 Like

Spillere som er aktive og spiller er viktig å følge med på, men husk at dette fortsatt er EA. Noen vil alltid vente med å spille det for fult pga bugs, server wipe’s, ikke nok content osv.

Om spillet klarer å holde en gjennomsnitt på 5k+ spillere fremover så er dette fantastisk kontra 1-2k som var aktive før det nye biomet ble lansert.

2 Likes