Småsexy de nye rustningene
Saker!
Stor sexy spør du meg
Reproduksjons update også nå, så kommer spesielt kineserne i hopetall !
Topp score og god stemning
Det hadde vært snadder
Opp fra 70% i går
Kom en haug med veteran-reviews i dag som var positive (folk med 500+ timer spillt)
Nå kommer det seg GTS 85
Det foregår ting i kulisene nå, det er tydelig. Salg og spesielt reviews har fått en markant oppsving.
Hadde jeg ikke vært både bull og fullastet fra før, så hadde jeg blitt det i dag.
I tillegg kastes det jo billige aksjer etter enn og
Ja, recent reviews er nå på 72%, det er fantastisk. Jeg tror jeg må spille litt igjen, må få med meg de gamle gutta igjen som mener Funcom aldri får til noe
Kom og spill på tekinvest-serveren da!
Jeg sjekket reviews på PC tidligere i ettermiddag. Da var det 78% av 28 reviews var positive…
Bare spillertallene følger etter så blir det fint.
Håper de holder seg småcrappy som de er og at vi får en ordentlig smell i Q4. Da blir det billige aksjer å laste opp til lansering av et forbedret spill
Det ble litt trøbbel med offisielle servere nå, desverre. Var et script som hadde lurt seg med. Funcom ruller tilbake og ordner opp
Fra Facebook
Official PC servers are currently down due to rollbacks
So, here’s what happened: On Wednesday December 12th we rolled out Update 32 for PC and based on our own test cases we thought everything was going to run fine. Within two hours of the patch rolling out we had begun seeing several reports from players saying their vaults and altars had disappeared, much like when we did the server wipes and item purges before Update 31.
This, obviously, wasn’t intended. We did a bit of sleuthing and found that the item purge script had made its way into the build we rolled out for Update 32, causing altars and vaults to go poof. We don’t know why this happened, but we’re working on figuring it out so it doesn’t happen again.
Why didn’t we catch this?
We test all our patches before rolling them out to live, both internally at the Oslo studio and with Testronic, our external QA partner, to make sure we don’t break anything major. We play the game in both single-player and multiplayer, as the game behaves differently in those two modes. Everything seemed to be working well.
The item purge script is set to activate when it finds the “Official” tag in the server setup. The reason we didn’t catch it before the patch went out is because our test servers do not have this tag. They’re set up like a private server. The script didn’t activate on the test servers.
We’re now working on rolling back the official PC servers to make sure you have your stuff back. Unfortunately, we don’t have a firm ETA for how long this will take, but we will announce it when everything is back up and running.
We’re very sorry for this and are working towards making sure it won’t happen again. Thank you for your patience.
Føler likevell folk tar det fint og viser forståelse, kjedelig glipp. Men de fikser den opp igjen.
Sitter å funderer på om jeg skal laste videre eller starte å kjøpe STAR.
Allerede fikset!
Prøvde så vidt litt CE i dag.
Framerates = veldig bra, jeg klarte alt på Ultra, 2560x1440 med 58-80-90 fps, meget bra! (Ryzen 1600@3.9Ghz, Gtx 1080, 16Gb ram).
AI = fremdeles ganske sucky
Hva skjer med alle items som henger igjen fra tidligere spillere? - det ser amatørmessig ut og ødelegger opplevelsen for nye spillere…
Testet også CE en runde nå i kveld. Hoppa på en offisiell server og reagerte på det samme. Ser jo ut som en flyvende søppelfylling. Ødeleggende for førsteinntrykket.
20 av 20 siste reviews positive
… 52p / 8n reviews i dag, så 86% positive. Tror det skal gjøre det litt lettere for Funcom å selge flere kopier av CE.