Send de merknad på det!
De har forbedret ai noe nå. Nei ai er fortsatt ikke bra, men det var et steg opp i dag. Dyr er mer aggressive, og thralls er, ja, også mer aggressive. Da jeg løp forbi borgen min med fire ulver hoppet flere thralls ned for å hjelpe meg. Det hadde sikkert vært bedre om de skjøt fra muren, men det har ihvertfall blitt jobbet med ai. AI har vært slapp lenge nå, så jeg er happy.
Det er kjipt at det står igjen mye søppel. Er det noe med decay timers? Send en mail til funcom og fortell om problemet. Kanskje @woodbear har noen erfaringer med søppel på serverne?
Jeg har ikke spilt på offisielle servere på lenge, kun tekinvest-serveren.
Gamle items går jo på decay om serveren har det på eller ikke.
Bugs og kommentarer til siste patch kan postes her
Dette var official pve #3 server
De ble wipet for under en måned siden.
De er absolutt ikke ferdig med AI-en, det at den er så dårlig som den er nå er årsaken til at vi mest sannsynlig ikke får se The Purge til lanseringen. De får ikke begynt med utviklingen av featuren før AI-en er god nok til at det er noe poeng. Funker ikke så bra hvis folka du har plassert oppe på muren hopper ned for å angripe angriperne.
Hvor lenge har Funcom jobbet med CE? Tror det er siden januar 2016, eller ventet de med utviklingen til de fikk finansieringen i orden?
86 på GTS nå synes dette begynner å bli brukbart jeg, kunne CE kommet inn blant topp 50 uten att Funcom bruker en krone på reklame… Da hadde vi fått da.
Har sett litt på mulighetene for å oppnå 70% positive på steam, og de er ikke så ille som man skulle tenke seg. Bildene under beskriver egentlig situasjonen. Fra launch ca til mars 2017, så er det 70 % positive (og der er det maaaange reviews). 15. sep. - d.d. er også 70 % positive. Antallet reviews har også tatt seg opp i det siste. Da er det bare perioden i mellom som trekker ned snittet. Her er det ca 56 % positive. Dersom vi fikk kun positive reviews nå fremover ville vi trengt ca 800 positive for å få 70 % totalt. Med tanke på at det har kommet ca 260 reviews siste måneden skulle det da ta ca 3 mnd å oppnå MEN så er ikke alle reviews positive og derfor vil jeg tro det tar 4-5 mnd med dagens ratio og antall reviews per dag.
Forbehold: Kun sett på “dine språk”.
xbox us 37 plass top paid.
OM Funcom vil nå 1 mill solgte spill, vil det være naturlig med en børsmelding da?
Nja… Egentlig ikke sånn i forhold til børsmelding. De ga range 500k-1mill på et år selv og det er jo innafor sånn sett. Men en pressemelding (som da blir børsmelding) eller “lekkasje” til media er nok like bra som det.
Det jeg lurer på er om reviews nå er så mye bedre og spillet selger, hvor er spillerne? Er det nye reviews eller folk som bare endrer gamle? Ikke at det er dårlig men det gir jo ikke kroner i kassa om det ikke får nye til å kjøpe.
Om det er gamle som endrer eller nye som kommer til er vel ikke så viktig i det lange bildet slik jeg ser det.
Klarer vi å få CE fra 62% til 70% og tommelen opp så vil det nok dukke opp ett nytt marked og pengene sitte løsere. Det vil være naturlig.
Nja… Ark var vel aldri så høyt og klarte seg bra med det markedet de fikk på 60-tallet. Tror ikke det er livsviktig, er mer word of mouth og folk som får meg seg folk til å spille.
Ark sitter jo nå på 82% most recent. Med 5,500 stk da.
jeg tror det vil ha nå positiv effekt des flere som endrer negativ til positiv og at de nye som kommer til legger igjen en
Mange som ikke gidder å se på ett spill som ligger med en ~
37 reviews på pc så langt i dag 92 % er positive. Bra at spillet nå får bedre reviews tyder på at det har blitt stabilt å bekrefter at det er et spill å regne med fremover.
85 nå på GTS, holder seg greit.
GTS 80. nå