Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Funcom skulle laget en gullerot for å friste gamle spillere tilbake. Gamle spillere tilbake i gamet tar med seg nye spillere. Eg merker at mange av gamerkompissene mine ikke vurderer å komme tilbake til CE engang :cry:

1 Like

Ja, det lykkes å få mange tilbake. Synd at dine kompiser velger å la være. Anbefaler deg å se etter nye venner :wink:

3 Likes

Hvis de bare hadde planlagt noen skikkelige forbedringer på kamp og ai, en ny utvidelse av kartet og ridetur og et mye mer stabilt spill!

6 Likes

Om salget holder seg på dette nivået framover nå uten at man bruker noe på¨promotering og markedsføring.

Da skal det lite til for at salget virkelig tar seg opp når man kjører på med litt promotering i diverse kanaler.

Så kanskje bagger får rett til slutt :wink:

2 Likes

Og der er ca. 30 spill på salg over CE på GTS, så en plasering på side 4 er sterkt…:grinning:

Lykke til, mvh Vandregutten.

6 Likes

Enig der, reinstallerer når combat er bedre og det gjelder nok mange andre og.

Litt nervøs for at de gjentar gamle feil mtp sloppiness. Altså at det ikke føles tight og responsivt. Lurer litt på hvordan det blir ift npc også. Mer kompleks betyr mer kompleks AI og akkurat der har de fortsatt veldig mye jobb å gjøre.q

1 Like

Kan inte se att den här är delad ännu?:

5 Likes

CE sliter inte i närheten av så mycket som battlefront II i alla fall, damn säger jag bara :smile::

2 Likes

verden går fremover:

8 Likes
5 Likes

Ingenting er som en real sandblåsing av pungen :laughing:

1 Like

Puhh. Da blir det rally likevel på nyåret. Nå er det helt sikkert.

Tvile på rally pga nudity

Rally fordi rally (for å sitere en HO-helt)!

2 Likes

Da var vi oppe i 76% siste 30 dager. Reviewene fra de siste tre dagene er 88% positive. Bikker de 80% positive reviews siste 30 dager, så går det fra “Mostly Positive” til “Very Positive”.
image

Salgsmessig, så ligger vi nå på #109 på GTS på Steam og har vært nede på #80, vesentlig bedre enn #2-300 som jeg har sett den tidligere.

22 Likes

Venter spent på å se dette reflektert i antallet som faktisk spiller CE som en indikator på at det selges litt. Tror akkurat i perioden nå selges det generelt lite på steam i påvente av julesalget så nøyaktig hva 100. plassen på topplisten betyr har jeg ikke peiling på.

Ser antall innom siste 2 uker er lavere enn for kort tid siden, forhåpentligvis ser vi dette i 45-50k som gir en indikasjon på et ok salg nå i desember.

Jeg tror heller ikke salget er så høyt nå, men trenden er god :slight_smile:

2 Likes

Ser at vi ligger på 67% positive overall også, så nærmer seg “Mostly Positive” :slight_smile:

Vet ikke hvor du leser de talla, men det er 62% !

1 Like

Arg, hadde på “Your language” filteret… :sweat: