Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Vil du virkelig ha enda flere korsiktige tradere inn i aksjen?

2 Likes

Mer volum skader aldri,

Noen som følger med her?

Foregår live nå.

1 Like

Från Q&A Reddit.
“Yes! There will be an official stream showing real gameplay very soon. Keep following our social channels, Steam page, and dev blog on www.conanexiles.com to be notified.”

12 Likes

flott, funcom er ikke for grådige denne gangen ift TSW. Håper de treffer på rett prising av CE.

1 Like

Shit, det er mye som skjer fortiden! Glad jeg bare sitter!

Vi vet jo ikke prisen enda. Kanskje de prøver seg på en altfor høy salgspris.

He he. Jeg tok et forbehold om prisen på CE. Men H&S var ikke en grådig pris, så jeg tror de har lært.

2 Likes

We aim to support around 70 players for start of early access.

There will be an official stream showing real gameplay very soon. Keep following our social channels, Steam page, and dev blog on www.conanexiles.com to be notified.

When you build foundations you claim an area, and until your foundation is destroyed nobody can build within a radius of that area. So if your enemies want to claim your land, they need to destroy you first.

Yes, you create your own character. Deeper than most comparable survival games. You choose looks, your religion, your race, voice, etc.

There won’t be microtransactions nor a monthly subscription.

You level up and you increase your stats like might and endurance. You also unlock recipies to build things.

We’re a pretty well established company with a track record of releasing games. We’re not going to tarnish our reputation by making a game that stays in Early Access forever or one that goes quiet in the middle of the development cycle.

Will there be any classes? Can i become a sorcerer or a thief?
svar: No, but you can choose to play that way if you want. For early access launch, sorcery will not be available, but it will become available during the early access period.

Any assets you see that look like Age of Conan assets are actually completely remade from the original concepts. This is due to the fact that Unreal 4 uses PBR rendering and the original AoC assets were not suitable for this. This is also unfortunately the reason why we cannot backport these assets to AoC as well.

5 Likes

Ser slik ut.

“There won’t be microtransactions nor a monthly subscription”

1 Like

Hvordan løser de prisingen av spillet, mtp at det trolig lanseres på PS4 etterhvert, men først ved full launch? Flat pris 299,- med alt inkludert og EA lanseringspris 199,-?

EA pris blir kanskje 499,- (599 Collectors edition) men så får du alt fremtidig innhold gratis. De vil jo ikke ødelegge ryktet sitt med å legge ned spillet, kremt LMO kremt

1 Like

En DLC er da hverken en mikrotransakajon eller abonnement?

Er forresten en i at de burde være forsiktige med å lage DLC-er som splitter spillerne.

1 Like

Har du noen tanker om hvordan de kan gjøre DLCer uten å dele opp spillere, eller at det blir som en paywall?

Noe lignende Payday 2 kanskje? Du må kjøpe biomene for å kunne hoste en server?

Men PD2 er 4 spillere maks

Jeg tror det er viktig at de kommuniserer tidlig hva man får på de forskjellige tidspunkt. EA gulroten er spillet til 249,- inklusive alle biomes, og 399,- ved full release på PC, Xbox og eventuelt PS4?

Edit: Hvis Xbox varianten kommer med en ekstra biome siden det lansere våren, typ april/mai, så kanskje 299 for denne og at det er aksjeptert.

Jeg tok muligens litt i tidligere da jeg mente 299,- for EA, men på en full release kunne de kanskje tatt 499,- på konsoll i starten, for så å gå ned til 399,-