Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

http://cdon.se/spel/spel-downloads/conan-exiles-40216617

Salg på både aksjen og spillet i dag :slight_smile:

3 Likes

Tror ikke det varer lenger en til kl 16 :wink: Snart går den nordover

1 Like

Viss vi får en pause i oppgangen i dag er det bare bra. Den har gått for mye på for kort tid uten fundamentale nyheter.
Nyheter kommer undre/rett etter spillmessen og når utvidelsen til SWL kommer. Begge disse er rett rundt hjørnet.

4 Likes

Helt enig, @Halling!

Lenge til 8. mai, så det er god tid for mange kroner oppgang!

1 Like

Ja, det dukes for videre oppgang ser det ut til.
Oppskriftsmessig lavt volum på pullback :chart_with_upwards_trend:

5 Likes

Meget gode reviews om dagen, 71% nå og ser ut til at det skal fortsette mtp hva folk skriver.

2 Likes

Lavt volum? :stuck_out_tongue:

Litt lavt på pullback ja. Gikk mange aksjer på 19.50 og 19.60 i dag da.

Alt er jo relativt, volumet etter kl 0930 jeg siktet til.

Har ikke vært på traderen før i dag, så har ikke sett når volumet ble omsatt :slight_smile:

3/4 delar av omsättningen blev omsatt första timmen . Sen var de låg volym

7 Likes

Noen som meldte seg på testingen av spillet hos Funcom?

1,5 million frem til 9:30

Nya Combat visas på Xbox på GDC!!!

19 Likes
5 Likes

Liker de punktene de har fokusert på for å gjøre kamp morsommere. Litt dyrere å dodge for å unngå at folk dodger i sirkler rundt hverandre. NPC/dyr som du ikke are kan stunlocke. Flere typer angrep på NPC/dyr som gjør at du må variere hvordan du sloss.

Over on the console side of things we’re still wrapping up certification. We know this has taken a while and that the wait has been frustrating for our Xbox community, but we still intend to roll out the next Xbox patch after certification is all wrapped up

Det er bare 8 uker til launch og de må ha gold-builden ferdig 6-8 uker før launch. Mao, jeg hadde forventet at de hadde gold-builden ferdig til nå, men TTT.

6 Likes

Tycker tvärtom att CE börjar rikta ett tydligare fokus mot konsol nu inför launch :slight_smile:

Nu vet jag inte riktigt vilken gold-build du syftar till men de hade en gold-build färdig och insänd den 14:e februari (ref weekly community letter):

Jag antog att eventuella justeringar som görs framöver skall patchas in mot launch och att de därmed inte behöver ha de klara i så lång tid innan?

@xfrox jeg prøvde å si at jeg hadde forventet at gold-builden var sertifisert nå. :slight_smile:

Det stemmer, men de må ha en sertifisert gold-builden. Det skal jo være mulig å spille CE uten internett ved lansering på konsoll. :slight_smile: