Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Förstår :slight_smile:

Hoppas det blir klart snart :crossed_fingers:

5 Likes

SYKT kult!!! Skyrim meets Minecraft

1 Like

Når kan vi håpe på ny combat?

Jag hoppas lagom till påsk.

Til live? 8mai

Jeg håper de kommer med noe ny content før 8. Mai. Det er lenge siden forrige update. Den versjonen som er på testlive var gammel da den ble lagt ut, og er veldig gammel nå.

Hvis ikke ny combat kommer før 8. Mai så tror jeg spillet dør før launch.

1 Like

Ikke bare det, men det blir nesten umulig å få avdekket exploits før launch hvis de kun kjører intern testing og testing på testlive. Du får ikke samme testing med 100 samtidige spillere som med 3000 samtidige spillere.

Jeg blir derfor veldig overrasket hvis det nye kampsystemet ikke er live i løpet av 2-3 uker. Jeg hadde egentlig forventet at vi skulle få det nå, men sertifiseringen for konsoll har tatt lengre tid enn forventet, og de vil vente på den før de kjører på.

4 Likes

Detta bolaget har tydligen hjälpt Funcom med CE.

3 Likes

Tänk om Funcom kunde få till nåt sånt här på Twitch med CE:


:grinning:

3 Likes

5 Likes

Spännande!

7 Likes

Den var ny. Holder de på med gameplay trailer?

4 Likes

Ja det gjør de

1 Like

För mig en väldigt rolig stream. Joel och Jens var på väldigt bra humör.

“Sepermeru, City of the relic hunters” som ni vet om har förut varit en stad där man blivit attackerad i. Denna stad är nu helt omgjord (har lite kvar) till en Neutral NPC stad med barer där du kan köpa öl, entertainers med dans och annat skoj. man kan lägga ner sina svärd och köpa thralls osv. Kommer säkert RPG spelarna älska. De kommer även implementera trading currencys.

De visade även hur map room/teleportations kommer se ut. se bild. Riktigt snyggt! Wow.

kolla streamen!!

11 Likes
4 Likes

Starten på streamen er ganske morsom, de jobber masse overtid og er nok litt overgira og driver bare og fjaser. :smiley:

4 Likes

Mye fjas og mas idag.

Men jeg likte det de viste.

SYKT kult med “netrual” by hvor man kan dra å trade. Kommer også merchant tralls. Som betyr at spillet blir overlevbart som solo spiller. DEt kommer pub i den byen hvor man kan se på dansere som fjerne corruption. Evt kjøpe thralls hos slave handleren. DEt kommer også sølvmynter og gullmynter i spillet ( man kan vistnok lage disse selv også).

Jeg gleder meg skikkelig og det er tydelig at vi får et MYE MYE MYE mer ferdig spill enn det mange hadde frykta. Kart rommet ser også episk ut.

7 Likes

Vel, så lenge du har utviklere og supportpersonell som jobber grisemye, men også virker fornøyde, så ser jeg bare på det som et godt tegn.

Ser på streamen nå og kommer til å oppdatere denne posten med det jeg plukker opp.

Det er klart at det kommer til å ta en stund fra de er ferdig med sertifiseringen til de får en ny versjon ut på test-live, og enda lengre til de får en ut på live med det nye kampsystemet. Greia er at versjonen som er på test-live som de gjør forbedringer på ikke er samme branch som den de gjør sertifiseringsfikser på. Når de er ferdige med sertifiseringen, så må de merge de to branchene kjøre gjennom interne tester, så kjøre den ut på test-live og så ut på live. Jeg hadde håpet at de fikk gjort dette før påske, men jeg trodde også de kom til å være ferdige med sertifiseringen nå, noe de ikke er.

De snakker også om endel rebalansering av alt som har med kamp å gjøre på testlive. Mao, de har flyttet litt rundt/endret perks, de har endret på hvor bra rustningen er vs hvor bra den er å dodge i. Veldig viktige ting å få testet og gjort tweaks på over tid, så veldig bra at det fortsatt er 6 uker igjen til lansering. De ukene er veldig viktige for å få et system som fungerer bra ved lansering.

De har tenkt å buffe Avatarene igjen, men de har tweaket mye på det systemet.

Content lock er å onsdag i påsken!

7 Likes

Cities och currencys verkar grymt uppskattat. Bra jobbat Funcom!

9 Likes