Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Conan dealen er jo 6-12 måneder gammel. mens LOTR dealen er signert nå. Tipper det blir fint overlapp. Man prøver jo å ha minst 1 headliner serie gående til en hver tid. Og Amazon har manglet headliners. Imotsetning til HBO og Netflix.

LOTR serien -> flere seere til Amazon Video -> flere seere til Conan

9 Likes

72% recent

4 Likes

Når kommer serien om Rand al Thor i The wheel of time???

4 Likes

Når noen gidder å få ut essensen av 12000 sider med historie. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Ble jo laget en pilot, latterlig dårlig sådan, av WoT. Tror hensikten var at lisensrettighetene ikke skulle foreldes eller noe…

Edit: Her jah https://www.youtube.com/watch?v=7ZOCCEuROPk

1 Like

Hørtes ut som 10 sesonger​:heart_eyes::heart_eyes::heart::heart::heart_eyes::heart_eyes: minst!! Jobb for Jackson

Problemet er at f.eks. sesong 10 (?) vil være 13 episoder med endeløs prating og spanking ute i en skau. Bok 1-6 var ok, bok 7 - 10 (11?) var mer og mer elendige, og så tok det seg opp etter det.

Når jeg kom til bok 10(?), så endte jeg faktisk opp med å skumlese. Hintet er når du blar 100 sider fram i boka og det føles som om du har hoppet over en side…

2 Likes

Jeg elsket hvert sekund, hver side og hvert ord i hele serien. Og har oppkalt yngstedattera mi…Avienda. :heart_eyes:

1 Like

Du må bare elske spanking :stuck_out_tongue:

1 Like

Liker temperament og jenter med ben i nesa, og en utrolig girl-next-door sjarm :slight_smile:

1 Like

Detta ser trevligt ut! ZPX gör assets för Conan Exiles. Let the hype begin :wink:

4 Likes

Nice…

Og igjen kult gameplay

Ce kommer til å selge bra ved launch.

1 Like

:star_struck: > 700k

3 Likes

Er det ny rekord?

Conan contemporary edition?

Film från GDC!

11 Likes

Yess. :+1::+1:

Er vel det🏆