Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Funcom lanserer sword ruler

3 Likes
5 Likes

Koch har börjat bli lite mer aktiva kring Conan Exiles nu.
Innan har de bara funnits upplagda för retail på Amazon. Nu även på best buy och GameStop i US. Gäller för både Xbox och PS4. Koch Media UK har skrivit att Conan visas på Rezzed i April på sin FB och nu skriver man på tyska om dagens april skämt från Funcom

1 Like

“The newest patch has over 600 changes, bugfixes, and improvements since the last version update in February, and it looks like things are coming along nicely.”

18 Likes
2 Likes

Når tror du Funcom har satt reklamesirkuset i full sving for Conan Exiles?

  • Ca 3 uker før lansering
  • Ca 2 uker før lansering
  • Ca 1 uke før lansering
  • 3-5 dager før lansering

0 stemmegivere

2 Likes

EA-lanseringen var 31. januar, men 29. januar, så var det fortsatt ikke noe hype, den 30. januar og nådde toppen på lanseringsdagen, 31. januar.

Funcom ønsker at de som ser reklamen skal kunne kjøpe spillet, så jeg tipper de starter det virkelige kjøret kun noen dager før 8. mai.

5 Likes

tror de har en annen innfallsvinkel til fullrelease enn de hadde til EA. Derfor stemte jeg for att de starter ca to uker før. Skal de nå ut til de store massene trenger de litt mere enn tre fire dager. hadde det vært ett valg for en og en halv uke hadde jeg stemt på det. Tror det er ganske spott on.

Jeg tenker at de klarte fint å nå ut til massene før ea? De solgte jo tross alt over 300k første uken og de fleste store kjente profilene var innom spillet. Enten det var med streaming eller dekning på YouTube :slight_smile:

Tidligere AoC spillere tror jeg kjøpte på release? Siden det stoppet så brått etterpå, sammen med alle problemene.

Jeg tror du er inne på noe Christian. I pollen ser vi at majoriteten forventer 2-3 uker før lansering. Jeg tror det bli under en uke før. Her er det nok åpent for at mange blir skuffet og noen kan bli påvirket til å selge i ørkenvandringen. Ved lansering ifjor var situasjonen litt annerledes. Da begynte kursen å gå bare ved noen lovende screenshots fra spillet. Nå er det allerede veldig mye tilgjengelig info ute om spillet, det er jo tross alt spillbart.

Vel dette får vi svar på om max 3- 3,5 uker.

De 18 journalister som blev bjudna av Funcom för att testa spelet har säkert embargo. De får troligtvis inte skriva förrän combat är live

1 Like

Her skriver jo noen fra GDC om forandringene. Antar at de viste samme versjon til de på GDC som journalistene som ble invitert til Funcom sine kontorer?

Kan kanskje fortsette å dryppe litt nyhetsartikler frem mot lansering, men antar at antall artikler tar seg kraftig opp når man nærmer seg release.

3 Likes

"Also coming with the 1.0 release is a new event for single players which causes the enemy tribes to rise up against them. The invasions will only occur once a player has hit a certain level of defense with their stronghold. Of course, if you run your own server, you can toggle those on or off at will. But its a way for solo players to get a taste of that Conan Exiles pvp without having to uproot to a PVP server.

I got to play around with the new system over at GDC last week, and the changes made to the game make it a bit more slick and a decent deal more fun. Which is ideal for a game as massive and grindy as Conan"

Verkar som de fick testa The Purge på GDC

7 Likes
1 Like
3 Likes

Bli riktigt Nice när kändis streamers kör något sådant iställ ett för som innan 1-2 timmar early game i öknen.

Undrar varför Gamespot är så fåordiga? Gillade de inte besöket?

Det är videon som är “saken” i just det här tillfället; de återkommer nog med en review när spelet kommit ut :slight_smile:

1 Like