Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

:frowning:

1 Like

Trist å miste det verktøyet :confused:

Her må vi bare håpe at steam gjør det default at man deler informasjon til alle og heller kan velge om man vil skjule infoen. Jeg forstod det slik at det at man må velge og dele nå

Satt akkurat å tenkte det samme. Av en eller annen grunn liker jeg at det i Funcomtrådene på TI de to tre siste dagene bare er 13 til 14 poster i løpet av dagen og folk er litt sånn…

«Er det Funcom hype på gang eller…lolz…build og content som forventet…der begynte koch å markedsføre litt gitt…laster opp 1000 aksjer til…dum di dum»

I motsetning til Nanotrådene som er mer 100 nye poster hver dag og…

«Faen ned i dag og gitt!»
«Var jo opp 63 % på 2 dager før det da din nisse»
«Joa men jeg kjøpte på 100 tett på Lugano»
«Nisse! Uansett er nok trenden snudd nå.»
«Tror fortsatt de lurer oss med de screeninggreiene ass»
«Er du morsom? Har du lest bioteknologiloven paragraf 53, med tilhørende forskrift. Der står det at så lenge det er fullmåne og REK ikke har oppdatert postjournalen så er det lov å innrullere pasienter i studien selv om ikke godkjenning ikke foreligger i Norge. Se vedlagt link til komplisert dokument du nok ikke skjønner uansett»
«Ny CEO får nok dreis på tingene»
«Tror du? Tenk om vi får en nisse? Da er det støtten på 28 neste»
«Faen til bais på deg ass»
«Nisse!»

:joy: (disclaimer dette er ikke selvopplevd og jeg eier overhode ikke aksjer i begge selskap)

11 Likes

@TenSing_Gundersen næmmen at forskningsdirektør selger dagen etter emisjon er helt ubetydelig!

1 Like

20 !

4 Likes

Oh yeah

8 Likes

Synes dette ser lekkert ut, gleder meg vilt til vi får den offisielle videoen til releasen. Tipper vi får nokså hysteriske tilstander da, virkelig hype tilstander. Mannen i gata har ikke være i nærheten av å våkne ennå. Funcom er pr nå ikke interessant for massene. MEN Funcom aksjen kommer til å bli det. Synd jeg ikke har mere å kjøpe for, jeg hadde gladelig kjøpt flere viss jeg kunne.

6 Likes
11 Likes

Fantastisk! Det gir noen ekstra kroner på aksjekursen.
Hvordan er disse regionene delt opp? Blir det kuk I asia også? Eller er det kun Europa.

Tror det blir kuk med sensur som i Japan

1 Like

Står lite mer om det här… Osäker vad som händer med regioner utanför ESRB/PEGI :thinking:

Klatrer oppover, om det ikke betyr all verden for antall solgte spill :slightly_smiling_face: 91 plass på GTS nå.

http://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers&page=4

1 Like

Tar seg nok ikke skikkelig opp før de har fått patchet kampsystemet inn på live-serveren, sammen med en gazillion bugfikses (og forhåpentligvis ikke så mange nye bugs). Siste 30 dager har 71% positive reviews. Mange av de positive reviewene er fra spillere som har spillt på test-live.

Dette er de tre siste reviewene på Steam, og alle ser ut til å ha fått nok av versjonen som er på live nå.
image

1 Like

Hmm, ja det vil nok gjøre seg med en ny versjon nå. Ikke mye oppløftende de tre reviewene der :neutral_face:

Jepp, Funcom gjør det de kan for å få ut en skikkelig versjon. Hadde håpet på en denne uka, men begynner å tro vi får en ny versjon på test-live først. Ganske mye småting som ikke funker på test-live.

1 Like

"Recently, we opened our doors to journalists from all over for an exclusive look and first-hand experience of a recent development build, to give them a taste of what’s to come. Joel presented to them what’s going to be new for the launch version of the game, and they also had the opportunity to spend a few hours playing the latest build with each other and with some of our devs. Additionally, we had the pleasure of welcoming press at GDC, where we showed off this build for them to play on as well.

Check out below for some of their preview articles! " :

1 Like

De som skriver sånn vet ikke å spille spillet rett eller så setter de ikke pris på den slags spill. Ikke noe big deal, mange nok liker CE veldig godt og jeg er en av dem! Spiller det hver dag og det er IKKE kjedelig!

Det er til og med folk som ser på en rutete firkant full i bønder, hester konger og tårn i timesvis, vi er forskjellige og det er greit :grinning:

2 Likes

Hehe, ja :joy: