Har da konkurrentene konsoll lansering? Hvis ikke er det helt normalt at snittpris og inntjening stiger med dette
Woho Tipper vi runder 12k innen nyttår!
Rokh selger 3 forskjellige versjoner av sitt spill, og der er det muligheter for preorder selv om det er Early Access. Står “out of stock” nå og jeg måtte gå inn på bufret versjon for å få dem opp, så jeg vet ikke helt hva som skjer. Sannsynligvis har det med signup for alpha å gjøre. Men uansett mistenker jeg at CE kommer med noe lignende, Nvizzio var tross alt en del av Funcom for kort tid siden.
I den dyreste versjonen får man blant annet dette:
- EXCLUSIVE Pet Robot (A friendly mechanical companion who never poops)
- EXCLUSIVE Weapon Skins
- EXCLUSIVE Suit Skin
- 2 ALPHA Accesses + 2 Steam Keys for the EA release of the game
- Your name in the game credits
Sånn sett er jo absolutt mulighetene der for $20 netto.
Her kan man signe seg for alpha:
https://www.rokhthegame.com/
Og se prishoppet der!
En til med 500K subs som har spillet med på listen sin
Pakken til 80$ har to spill, ikke ett, så prisen er 13, 30 og 40.
Men den teller nok som en når det beregnes nettopris
Ikke bare fantastisk kunst, men mye Conan sjarm og essens var det også =]
Hadde vært kult om man kunne være et dyr
Skilpadde?
Jeg vil være den på bildet
Halv-demoner, halv-drager, lizardmen og mye mye annet ville nok R. Howards univers kunne by på ja =]
Men det er nok for mye flavor og RP til at det blir en prioritert kostnad til et survival spill.
kansje om de lagde et conanspill rundt lesten NWN eller Baldurs Gate. Vi får tipse funcom =D
Vil ha mye flavour, ikke sånn skummet melk
Ingen action på bloggen, da er de vel opptatt med å tweeke for en kvalitets-stream på fredag.
Jeg tror fortsatt presentasjonen på fredag vil være utslagsgivende på kursen over helga.
Sånn sett er vel kursen idag ideell for oppgang hvis de leverer varene, noe jeg har trua på at de gjør.
Det er vel forskjellige folk/avdelinger som tar seg av AO klargjøringen og conan-finpuss?
Håper de er mer opptatt med å tweake på spillet
Oops, haha! Man kan aldri vite
og forhåpentligvis spill-lyd… Hvis ikke tror jeg Joel vil miste besinnelsen. Heads will roll.
Hadde jeg vært dem hadde jeg startet streamen uten lyd, latt som jeg knotet litt klødd meg i huet og så… kødda!
Edit: hadde vel satt fart på noen aksjonærers blodtrykk også tenker jeg…