Ikke gjør det! Tenk på medaksjonærene dine som er over 50…er jo faktisk flere bare her.
Lik posten min om du er over 50 år ung
Ikke gjør det! Tenk på medaksjonærene dine som er over 50…er jo faktisk flere bare her.
Lik posten min om du er over 50 år ung
Er du over 50 år?!
Nei jeg er 38. De som liker posten min er over 50 år. Så du kan sjekke der
Godt å se det ikke bare er jyplinger her
Tviler på det er noen 50-åringer som gamer her?
Så du tror ikke gamlinger kan være gamere ?
Hehe, sa ikke det? Sa jeg tviler på det er noen på over 50 som gamer her på forumet… ?
Husker jeg hørte en historie for mange år siden om pensjonisten som handlet Quake 3 på butikken, og kasserer spurte om det skulle pakkes inn (skulle vel gis bort i gave til barnebarn tenkte dem) men da svarte han: “Nei, det skal spilles så fort jeg kommer hjem! Så det er ingen vits.”
Skulle likt å ta en prat med han, og har selv møtt pensjonister i Age of Conan også.
Så en vet aldri hvor en finner en gamer i dagens samfunn…
Den tiden er forbi. Førtiåriger som hadde Apple 2 i 1978 er jo åtti nå.
Og Stoltenberg fikk jo nicket sitt av KGB
På slutten av 90 tallet spilte jeg utopia med blandt annet en person på 68. Han hadde vært i bilulykke og følte seg isolert og deprimert i sin pensjonist og ufør tilværelse. Gått til psykolog som anbefalte han gaming på nett, han burde vel være rundt 85 i dag =] Steike god var han også. Ikke noe aldrisme blandt gamere takk
Er nye tider, er tross alt en gamergenerasjon som vokser opp og blir gamle
The average age of someone who plays games is 31 years old. In fact, more gamers are over the age of 36 than between the ages of 18 to 35 or under the age of 18. They are also mostly men, but by a slimming margin. Men make up 52 percent. From 2012 to 2013, the number of women gamers over the age of 50 grew by 32 percent.
Sier noe litt om hvor mye dette markedet øker, når frafallet er lavt og nyrekruteringen stor.
Funcom and Dark Horse Comics, Inc are announcing
the creation of an exclusive digital comic book
about Conan Exiles to serve as promotional material
for the game.
In addition, a new Livestream of Conan Exiles is scheduled
to take place tomorrow, 16 December at 19:00 CET.
To read the full press release visit the “News” section
of the Funcom website.
Artig liten bonus dette
Dette var knallkul melding. Gleder meg til å se hva de koker i hop. Dark Horse er kjent for bra serier
Dark Horse Comics er jo søren meg passe store.
https://www.facebook.com/darkhorsecomics - 772k stk som har likt dem på Face
Jepp! De samarbeider bl.a. med Blizzard Entertainment og lager tegneseriebøker fra Warcraft, World of Warcraft og nå også Overwatch.
<3
Trodde du var ironisk. Men så nå at det er 772 000 og ikke 772 stk…
Og for Conan spesifikt er jo dette arguably et stort pluss, bladet hadde vel sin storhetstid på nittitallet?
Collector’s edition?