Da blir det så bra så
Innlegg av: Tester1 (15.12.16 17:01 ), lest 26 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: Funcom. Er nå explosiv… Omsetningen
Da har noen få utvalgte fått nøkler til ce.
Dette gjelder ikke mange, kun de nærmeste, så jeg fikk ikke denne gangen:(
Men klart, litt hyppige besøk på maskinen hans kan jo godt skje, hehe:)
Tror noen hundre stk har fått, skal følge med om brukerne stiger i kveld og i morgen.
Uansett, mer å glede seg til fremover, nærmer seg høytid nå…
Stjelt på HO :
http://ftp.funcom.com/press/CONAN_EXILES/SCREENSHOTS/2016-11_NVIDIA_ANSEL_360_SCREENSHOTS/
De er publisert på FB siden til funcom for et par uker siden.
Støttes. Lag en egen insider tråd
Hva er fjernet?
Owners oversikten over CE, lenken min over av min post, viser spiken den fikk 11 des, da det kom 300 nye spillere til
Tror ikke noe fjernes på steamdb, og man ser fortsatt peaken. Hvis noe er borte er det nok ikke for at Funcom ønsker å skjule noe. Her er fra Steamspy:
De har forresten lagt til noen fine kategorier:
Owners er fjernet, de lå under charts, slik det gjør på alle andre titler
Ja ok ser du har rett, og at det er borte. Men kan være noe bugs. Men vi finner det fremdeles på Steamspy i alle fall
Her er litt info fra Steamdb FAQ:
Wow, the amount of information that’s public is rather worrying! What can I do about this?
We hear this a lot, and we can only recommend developers to be careful with what they put in the Steam database.
For example, don’t name your depots, branches or even test apps to the actual thing they contain if it hasn’t been announced yet. This happened with a Civilization V expansion which was added (by name) to the database in January, but actually announced in March.
Also consider contacting Valve on how to test unannounced content/games on Steam without making stuff public in the database before actually interacting with the Steam backend.
You guys leaked something secret!
Ugh, that really sucks. We’re sorry. However, there’s not much we can do about it. It’s very important to know how to interact with the Steam Product Data backend before adding information to it.
Uansett så er det jækla positivt. Det betyr at beta er i gang for fullt . Hvilket jeg tolker dithen at ea primært er for å tweake/finpolere mekanikken basert på tilbakemeldinger. Og for å få inn de mapsa som fremdeles er under utvikling. Perfekt!
Nå skjønner jeg hvorfor det har blitt en mer jevn strøm med folk som spiller CE. Sjekk EULA som ligger på Steam:
This Pre-Early Access Friends and Family Test End User License Agreement (“EULA”) is a contract between you, the user of the computer on which the Game will be or has been installed and who therefore agrees to this License Agreement (“you”) and Funcom Oslo AS (“Funcom,” “we” or “us”) for your participation in the Pre-Early Access Release ("Pre-Early Release Access”) of a Funcom game titled “Conan Exiles” (“Game”). The Game includes client software that is installed on a computer (“Software”) and may access a service operated for the Game (“Service”).
Friends and Family betyr folk utenfor Funcom, “relativt” enkelt å få nøkler.
Jeg tror jo det er noen som koser seg i CE, når man ser at 16-20 har vært pålogget de siste 5 timene.
Blir interessant å se om markedet er skeptisk til streamen i kveld eller om de lukker øynene og lar det briste eller bære : )
Det begynner å bli bra hype på CE nå. Kjørte 5 av spillene fra listen her (som viser andre spill som kommer i januar) i Google trends (siden jeg ikke kan kjøre alle 10). Men prøvde å finne de største spillene:
Etter neste stream vil vi nok få en enda større hype. Gleder meg
Sjekk opp i mot For Honor som kommer til å bli den største konkurrenten om kundenes penger i den perioden. For honor har lansering i midten av februar. Pvp melee. Esport, men likevel…
Ja dette var en liste for januar. Det er i januar og begynnelsen av februar de skal dra inn nok salg for å gjøre at kursen flyr i været