Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

2 Likes

Ja men samtidig er peaken til LMO tett knyttet opp mot release. CE vil nok dra seg betydelig forbi når det nærmer seg.

1 Like

For Honor er en AAA-tittel fra Ubisoft, som allerede har drevet massiv markedsføring. Koster 549 og forhåndssalg har startet.

1 Like

Og ikke minst, det er et hack n slash spill. Ikke survival. Det er faktisk ikke en konkurent.

1 Like

OG det har også vært delvis open beta. Men jeg nevner det fordi de sloss om de samme pengene likevel.

Fair nok, men jeg tror ikke det vil ødelegge for CE. Det kommer stadig vekk slike store titler, og Funcom skal nå konkurrere i survival-sjangeren. Det er allerede flere klaner, RP-spillere og andre spillere som sier at de vil gå over til CE når det kommer ut. Vil påstå at ARK vil være deres største konkurrent uansett hva annet som måtte komme ut.

Og det at de har gjort en så god jobb med lokaliseringen vil nok slå godt ut i andre land. Russland og Tyskland kommer til å bli bra representert i CE.

3 Likes

Enig, det er plass til andre storspill. Glad det ikke er noen andre survival spill som er i samme klasse som CE produksjonmessig. Slik det var da tsw flyttet lanseringsdatoen til omtrent samme tid som Guild Wars 2 lanserte. Katastrofe!

2 Likes

http://www.icxm.net/x/age-of-conan-composer-working-on-exiles-music.html

26 Likes

Mer publisitet rundt musikken :slight_smile:

2 Likes
5 Likes
21 Likes
7 Likes

Dette høres jo veldig bra ut. Håper de klarer å demonstrere dette bra i neste uke i video eller stream.

Det blir stream på Twitch 6 Januar :smiley:

1 Like

Sant og så kommer vel Dominate video sikkert uka etter tenker jeg. Der antar jeg vi får se taktisk combat.

Spørsmålet er, har de spart godsakene til Januar eller ikke? :wink:

Ut fra beskrivelsen de nettopp lanserte om taktisk combat så har vi ikke sett dette enda. Det blir spennende! Vil egentlig tro at det skal komme en video om Build snart og så en Dominate video rett før launch trailer

Jeg håper det er en annen enn bylos som skal spille taktisk combat. Spillferdighetene hans har ikke imponert til nå. Blir uansett spennende å se hva de kan by på.

Inspirasjonen er hentet herfra bl.a.

Jeg syns det ser meget lovende ut. Les bloggen over her.

IGN gir Conan Exiles litt gratis omtale, til sine 5 millioner følgere på Twitter.

9 Likes