Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Nå sa de jo for et par timer siden at antall servere skulle nesten dobles. Fun har helt klart vært forberedt på å hatt servere klar i bakhand.

Veldig bra utvikling på antall spillere. Blir mega spennende med første helga nå…

Er en del ledige plasser på EU PVP officials nå, så akkurat nå er det nok for den regionen i hvert fall

GTS 4

Edit: längtar till fredag. Och ja, jag är fullsketen med Funcomaktier.

16 Likes

Populær grunn som gjør at det er PvP servere i EU med ledige plasser: https://www.reddit.com/r/ConanExiles/comments/8i7f94/anyone_else_disappointed_with_the_incoming_pve/

1 Like

CE selger som faen. Punktum.

8 Likes

Jeg er sånn passe negativ i dag, men akkurat denne liker jeg. :slight_smile:

6 Likes

Har precis startat ps4-spelandet! Coolt intro, men menyerna måste jag säga känns lite oslipade. Känns portat från pc-version. Bland annat så är det ett grafikfel (bilden blinkar till) när man byter mellan karaktärer eller andra features

Edit: är ju bara en liten detalj, men hoppas ändå Funcom fixar det i en uppdatering. Det dyker också upp tips på hur man spelar under laddningsskärmen. Där stod det att man ska trycka på (x) för light attack och (x) för heavy attack. Och att dessa kan kombineras. Problemet var bara att både light & heavy attack i så fall ligger på samma knapp (x) :wink:. Men som sagt; detaljer som är enkelt att ordna upp i!

1 Like

virker som en dum og unødvendig løsning det der ja. synes ideen var god i utgangspunktet med den type server, og det er provoserende når sånne regler plutselig endres.

2 Likes

Vi skal ha mer en 53k denne helga. Det bør Funcom være forberedt på.

4 plass GTS, pokker skulle CE gå oppover på listene da. :money_mouth_face::joy:

5 Likes

En fjärde plats är gott nog😜

1 Like

Ett par tusen till och vi är förbi ARK :smiley: och #4 är very good bättre än mina förväntningar… men jag vill se lite mer av MYZ :wink: kan inte vänta och kanske beställer från webbhalen

1 Like

Beklager men spillertallene buller 33268, og 4 plass GTS buller. rett og slett ett dobbelt bull innlegg. :crazy_face:

11 Likes

Akkurat dette som er problemet og hvorfor man får sånne dager.

1 Like

Nei. Dette burde Funcom hatt som et realistisk scenario.

Vi passerer lett 30k midt i uka.

Var forventningene jeg mente.

Jeg får gi det litt tid og deretter forsøke igjen. Er de tilbakemeldingene du har lest basert på ps4 pro eller orginalversjonen, eventuelt begge deler? Vil jo så gjerne ha en god opplevelse på konsoll for jeg kosa meg Max på pc. Men jeg solgte gpu med profitt når jeg forstod at jeg ikke hadde mye tid til sitdown ved pc. Er noe med konsoll og enkelheten som appeller mer her i huset.

Såvidt jeg så, så gjaldt det begge deler. Det burde være “ok” å fikse, ettersom du ikke akkurat er den eneste med problemet. De har nok bare ikke hatt et oppsett med de problemene.

… du får si til Funcom at de kan låne PS4-en din hvis de trenger å teste. :stuck_out_tongue:

Jeg skjønte det. Jeg forventet det og det skjedde. Er det galt?

Høye forventniger ja, men realistiske like fult.

53k er og realistisk med 1 mill + eiere, høye listeplasseringer og første helg etter launch.

Merk: jeg sier ikke at det vil bli værende på det nivået, men launchuka burde kapasiteten vært der. Så kunne de heller tatt ned servere etterhvert.

1 Like

Bannern är borta från Steam så nu blir de intressant hur länge man ligger i toppen

1 Like