Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hmm, har spelat en timme på ps4 nu. Spelet i sig verkar kul, men det laggar ganska duktigt i perioder… troligtvis en ping-fråga, men den jag anslöt till skulle ändå vara 37 vilket borde funka ok. 36/40 spelare på servern

Edit: nu hängde sig spelet helt. Blev att använda hem-knappen och starta på nytt

Edit2: har fiber 1000mbit upp/ner så där ligger inte begränsningen

1 Like

WOW Pillars tog över plats 1 på på gts nyss

1 Like

Jag är mest intresserad hur det gå för PS4… listan osv.

Det är i alla fall sjukt fulla servers! :smile:. Hade lätt kunnat dubbla antalet tror jag, alla officiella servrar är knökfulla

PoE ser faktisk helt sykt ut da :stuck_out_tongue: credz for å danke ut PUBG

1 Like

Pillars er kanon. Spiller igjennom POE 1 nå ellers hadde jeg allerede kjøpt POE 2 selv :smiley:
Holder vi følge med Pillars så synes jeg vi gjør det bra… og som du sier nå er Pillars faktisk øverst !

1 Like

Må faktisk si at svaret fra Funcom angående endring av PVE-Conflict til PVP bekymrer meg litt. Skjønner at de selger plenty av spill og må få opp flere servere, men tråden på generelt forum som ble linket over viser det er stor misnøye fra serverene som ble endret.

Now, clearly, there’s some unrest about this decision. We certainly can’t blame you and we’re sorry for disrupting your gaming experience. Now, I’ll be honest: while we can’t give any immediate promises about what the future of PvE Conflict as a game mode will be in the future, I will say the team is acutely aware of the feedback you’re sending our way.

Men dette går egentlig på at Funcom fortalte at det ikke skulle være noe problemer med servere ved launch. Nå fjerner de en hel game mode som er reklamert for grunnet mangel på servere. Husker dette var en av grunnene til at jeg ga opp ARK, ettersom det var lite motiverende å finne basen jevnet med jorden hver gang man logget på. Noe PVE-conflict unngikk.

Håper ikke vi ser mange refunds/negative reviews pga dette.

3 Likes

2 Likes

Today’s frontpage stream is sponsored by Conan Exiles

De færreste spilte på PVE conflict, så jeg tror ikke du trenger være bekymret

1 Like

Dota 2 price pool er 5,6mill USD allerede… dvs 25% av compendie pengene går dit…

Blir VELDIG spennende å se hvor lavt antall spillere blir i morgen før det snur opp igjen… Holder seg bra på peak nå!

Helt enig i at 53k burde være realistisk, og egentlig mer enn det. Jeg blir egentlig temmelig skuffet om det tallet ikke nås til helgen. 5. feb 2017 var det kanskje 300k spill ute. Nå er det kanskje tre ganger det og opplest og vedtatt at det selger som hakka møkk.

1 Like
1 Like

Håller inte helt med dig här faktiskt. När man släppte EA så var det nyhetens behag. När något är HELT nytt och haussat så får man upp spelarantalet helt naturligt. Att man har 33700 nu dock är riktigt bra eftersom du har tappat själva effekten av att det är en riktig nyhet. Men ingen blir gladare än jag om vi når över 50.000 såklart. Tror dock man inte ska ha allt för höga förväntningar.

4 Likes

Kanskje ikke så interessant med en top seller liste sortert på release dato? :smiley:

Her har du listen basert på hvem som selger best (antar jeg) https://store.playstation.com/en-us/grid/STORE-MSF77008-TOPGAMES/1 CE som #20

@antzzo sa du noe om at det var veldig delay på den listen? Eller var det noe jeg har drømt opp?

Det er generelt delay på console listene. Opp til en uke. ( ifølge innsidere i bransjen).

Sjekket og CE lå som #35 ved midnatt i går på samme liste, så går jo riktig vei i hvert fall. :slight_smile:

2 Likes

Länkande den till Marre så att han fick se en lista. Den ligger uppe i mitt fönster så drog en länk snabbt.
Men tack för den andra länken👍

1 Like

Hvor lang tid tok det før GoW lå på 1. Plass da det lanserte?