Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Haha @Christian jag visste att du skulle göra ett sånt där inlägg! Good on ya! Tror @Celestar är inne lite på samma spår som jag är…CCU på 53k hade varir riktigt nice men förväntningarna är och borde inte vara lika höga som när man först lanserade CE. Kan ju gott vara så att man sålde så in i h-vete i början (vilket man gjorde) men sen tappade man spelare pga att det inte var ett färdigt spel. Att vi som nu ligger på ett högt antal spelare och förhoppningsvis högre i helgen tror jag är en annan sak. Jag tror nämligen att de som spelar är av bättre kvalitet och jag ser hellre en normal/hög spelarbas över tid. Lite som aktier. Kan vara skönt att slippa vollan i ibland och ha kvalitetsbolag i portföljen som växer med 10% per år typ. :blush:

2 Likes

Jeg tror 53k CCU er oppnåelig i helgen. Spillet fungerer veldig bra på PC og du går ikke tom for ting å gjøre den første uken for å si det sånn.

Synd at user reviews er på 67% i dag, men det er pga servere, ellers er jeg sikker på at det hadde vært over 80%.

Forumet gjettet på 30k CCU i går, og det stemte nesten perfekt. Hvorfor skal ikke CE klare peaken fra launch også?

3 Likes

GTS #4 til tross for at begge Battle Pass er mye billigere :stuck_out_tongue:

1 Like

Har inte sagt att det inte kommer göra det😉 Jag hoppas verkligen att man toppar över 53K såklart! Jag vill bara se att vi får lite kvalitet över tid och det gör mig inget om man inte når upp till EA launch siffrorna.

Tror 53k ccu skal holde hardt om de ikke får rullet ut haugevis med nye servere. I dag ventet eg i over 1 time i kø for å komme inn på den offisielle serveren som mine kompisser er på. Redd for at kursen kan lide av dårlige reviews og mindre ccu tall enn det det potesielt kunne vært. Håper de fixer biffen asap sånn at det blir godstemning til helgen :muscle:

4 Likes

Klart de fixar det. Så det blir bra stämning på fredag😇

Salget lider nok av det allerede. De positive reviewene drukner jo litt i folk med serverproblemer.

Det være Funcom har en genial strategi her, men jeg akkurat nå gir det lite mening.

2 Likes

En ny hump i veien er vel ikke akkurat noe nytt for oss aksjonærer… :roll_eyes:

Dette roer seg og ordner seg fint om ikke lenge. Forresten sykt hvor agressive og nærtagene enkelte gamere er pga disse serverne. Hva med LITT tolmodighet og forståelse for tingen ??? Neida… Jæ… Funcom !!! Dere skal døøøøøø!!!

Ok, God natt !

2 Likes

Jeg vet ikke jeg, men synes reviewsene siste 30 dagene ser ganske så fint ut :slight_smile: - High volume of reviews detected 8 - 10 may :joy: no shit sherlock

Kan bare gled oss over, at vi har flere online spillere end ARK nu…:grinning:

6 Likes

Det renner stadig inn med negative reviews etter tvangsendringen av PvE conflict servere… Håper Funcom finner en løsning på dette.

1 Like

4-5 dårlige reviews har lite å si, 10-20 har heller ingenting å si. Kjipt de endrer reglene, men det er godt forklart på forumet.

1 Like

28% flere spiller på nå en samme tid i går…

Tipper det kommer noen PvE Conflict servere når det roer seg litt

4 Likes

Major fuck up.

Dekker det hele!
Selv uten aksjer pt. er det for jævlig å være vitne til at de igjen, har drete seg ut på server issues.
Tok storedeler av salgs momentet ifm EA lansering.

1 Like

3:e plats gts nu :+1:t2:

12 Likes

USA is the shit!

5 Likes

Suckit!!

1 Like

28K in game, og #3 GTS er :muscle: nå kl 01:48

2 Likes

Meget positivt overrasket over at de ligger høyere enn GTA som er på 50% salg.

1 Like

05,00 i dag 17704
I går samme tid 15457
:clap: for att :rocket: forsetter å stige.
Forsatt en sterk 3 plass på GTS. :money_mouth_face:
Dette er nok mye bedre prestert av CE og Funcom, enn det stemningen her inne midt på dagen i går skulle tilsi. For da var det noe labert her inne. Jækli glad jeg ikke solgte noen av gullungene mine :moneybag:

3 Likes