Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

GTS #3 tidlig torsdagsmorgen. Dette er bedre salgstall enn når vi lå på 1 plass ifjor februar muligens.

5 Likes

Tror rett og slett att du ikke er langt unna der @Slappenfjert :money_mouth_face:

2 Likes

Nå må du moderere deg litt. De har tatt noen servere som var relativt tomme og snudd dem om til et regelsett som er langt mer etterspurt. Lurt! Og derfor ser vi nye rekorder i samtidige spillere i dag. I morgen runder vi 40 000 samtidige?

2 Likes

Ser de blir review bombet noe voldsomt av de som synes spillet er konge, men som ALDRI kan tilgi at PvE-C ble til PvP…

Kan noen oppsummere til meg hvorfor Funcom fant ut at det vær en god ide å gjøre en hel bråte spillere så forbannet?

1 Like

Sitter med mobil så får ikke delt link, men Funcom svarte i den Reddit tråden som handlet om temaet. @Christian delte den i går.

1 Like

Bare…virker så evig unødig. Stormen blåser sikkert over, men ja. Jesus.

Edit: Leste begrunnelsen til Funcom nå. De mente det at demand for mer rene PvP-servere var viktig nok til å gjøre MANGE spillere fly forbannet.

De har vel allerede nå skjønt hvor dumt dette var. Og støvet vil helt sikkert legge seg. Her er det mange løsninger.

Men faen så unødvendig - av alle, burde Funcom vite hva som skjer: review bombing, refunds og shitkids som mener det er verdens undergang :roll_eyes:

5 Likes

Hvor mange hadde gitt negativ reviews dersom det ikke var plass på servere som de ønsket. Tror ikke Funcom har gjort dette uten å tenke seg nøye gjennom.
Go funcom go. Spilte en god del på PC i går, på PVE server… spillet er sinnsykt smooth. Gleder meg til neste gang jeg skal spille. Bare selge ungene og kjerringa, så far får litt mer tid, og kanskje litt mer aksjer.

5 Likes

Irriterande och klantigt av Funcom. Shitstormen kommer hagla in… får hoppas den lägger sig annars får Funcom steppa upp och kompensera dessa spelare.

2 Likes

3k fler spelare den här tiden jämfört med igår (PC)

1 Like

Godt poeng! De skrev jo også at de så på rent demand for å ta avgjørelsen.

Det endrer fortsatt ikke problemstillingen: det var trolig feil valg - man må aldri undervurdere hvor irrasjonelt sinte spillere blir.

JAJA.

Salget går iallefall BRA. Her vil det komme en løsning. Bare :roll_eyes:

Ja, funcom borde bara lösa problemet utan att konvertera existerande servrar. Det är ett klassisk felsteg som är så onödigt eftersom många blir irriterade. Jag hoppas att Funcom kommer med en beklagan snart att det var felaktigt beslut att ändra de existerande servrarna och att de planerar att återinföra dem så snart som möjligt (senast innan helgen)

Herreguuud så mange som ber om refunds og review bomber:

Funcom, dette må dere fikse asap: Offisiell SORRY.JPG, og KOMPENSASJON.GIF før denne brannen røyklegger mer av launch.

Er man innom Reddit og recent reviews er det rene hatkampanjen med refunds etc.

Edit: FÅ SAMTLIGE COMMUNITY MANAGERS UT I JOBB DA! DET HOLDER VIRKELIG IKKE MED ÉN LITEN BLOGGPOST. DE MÅ PÅ REDDIT OG SVARE UT SAMTLIGE DRITTREVIEWS. FRIDAGEN ER VELDIG AVSLYST.

2 Likes

Det var viktig å få en helligdag idag nå som de sliter igjen med servere. Ellers hadde salgsviljen på børsen bare fortsatt idag. Nå får de litt mer tid å justere for flere officals servere og disse pve conflict serverne.
Uff jeg må si jeg blir utrolig skuffet over at de igjen ikke er server forberedt. Undervurderer de spillerbasen? Eller er det tyskerne, som alle snakket om var så gode, rett og slett vært for dårlig forberedt?

1 Like

Det er litt storm i et vannglass, dette fikset jeg jo på en eller annen måte. Men de må for faen være mer på banen i sosiale medier med community folka og løse dette fort som faen.

2 Likes

Det er frustrerende å lese… Hvorfor lanserte de med så få servere? Er servere så dyrt at det å starte med for mange er en kostnadsrisiko?

Jeg har skrevet to mailer til Fun om dette, jeg vil oppfordre alle investorer til å gjøre det samme så de løser server problemer på en annen måte enn respektløst bare rive conflict serverne bort…

1 Like

länk till reddits hat kampanjer?

…ca. alle trådene på topp 10.

Ikkje braaaa :thinking: I stedet for å konvertere fra PvE conflict til PvP så kunne de ha oppfordret til å ta en slik server inntil de hadde fått flere servere på plass. Om de vegrer seg for å ha for mange servere om 1 måned så kunne de informert om server-merge der de flyttet karakterer fra minst populerte servere til ny server. Med info i god tid i forveien. Alle happy på kort og lengre sikt :tada:

2 Likes

Överdriver ni här eller… det är många som spelar så vad är problemet? För lite server kapacitet? Det fixar dom säkert… finns alltid spelare som gnäller men om spelet är bra då kommer dom tillbaka garanterat… :grin:

Kan inte det… aldrig spelade multiplayer :sunglasses: gillar bara solo

2 Likes