Jeg tøe påstår at de som ikke er kjempeenige ikke aner hvor mange kopier som selges og ikke har gjort et seriøst forsøk på å forstå det heller
Jeg håper du har rett
Håper du har rett, men tilgjengelige data taler sterkt imot.
Hvem gleder seg til kvartalsrapporten?
Tilgjengelig data støtter jo opp om dette.
Frostpunk solgte 250k på 66 timer på andre plass
Men det er ikke vits å diskutere, det er svært få på forumet som har gjort den nødvendige øvelsen å finne utav hvor mange som kan være solgt. Og de har jeg allerede god diskusjon med privat.
De som ikek har trua får selge på fredag.
Tipper vi ligger på rundt 150k… PS4 tallene blir også fine
Uansett så hadde noen klaget på et eller annet. Og funcom-aksjonærer med nerver av gelé hadde dumpet aksjene sine.
Tilfeldigvis var det dette server-greiene som fikk et par nerds til å klikke. Det kunne likegodt vært et sverd de mente var dårlig. Det kunne seriøst vært hva som helst. Folk finner alltid noe å klage på.
Og funcom-aksjonærer finner alltid en grunn til å få panikk.
Det sier jo ingenting om forholdet mellom EA launch CE 2017 vs nå?
Blir som å si, se på forholdet mellom antall reviews første uka i EA launch vs hitill denne uka. Maler det et heldig bilde?
Kan godt begrunne hvorfor jeg tror det er solgt mere enn de fleste tror. Rui står på møte i Oslo og bedyrer att, NEI det blir ikke problemer med server kapasiteten denne gangen.
Så blir det nettopp det. Jeg mener det blir for lettvint å bare skylde på att Funcom og den tyske leverandøren ikke har tatt nok i vedrørende antall servere.
Det må også være lov til å skule til att det faktisk også denne gangen har CE overgått interne forventninger. Malen til disse forventningene ble jo lagt forrige gang med ett salg på 320k på en uke.
Frostpunk kom ut for 3 uker siden. Tallene deres er VELDIG relevante for hvordan 2-3-4 plass på GTS listen ser ut nå.
Og her tror jeg du treffer blink. G-Portal er proffe, Funcom er proffe. Når de går tom for servere. Og de går tom for fysiske kopier av CE på Ps4 så tyder det på 1 ting. Det selges mer enn planlagt.
det er ihvertfall bra att en 5-6 stykker her inne tror att dette går veien.
Nei. Som nr 1 kan man ha solgt 100k på en dag eller 50k på en dag. Det går ikke ann å sammenlikne på den måten.
Da får du lese hva jeg skriver. Frostpunk har ligget som nr2. bak pubg .
Vi snakker ikke om første plass. Problemet med å diskutere er jo at folk ikke har satt seg inn i ting. Og her bekrefter du jo det ved å ikke lese hva jeg skriver engang.
Jeg mener det er helt opplagt at de har solgt langt mer enn de kunne tenke seg.
Førsteplass: https://infoglitz.com/polandeng/another-success-of-the-polish-game-first-place-frostpunk-on-the-steam-platform/
I noen få timer. I hovedsak har de ligget på andre plass hele tiden.
Frostpunk var #1 nesten hele den tiden. Datt bak PUBG et par ganger bare.
Frostpunk har også vært innom #1. Det burde du vite?
Ser du unngår å svare hva anngår sammenlikning på antall reviews?
De lå på første plass et par timer, så har de ligget på 2 og 3 plass siden.
Poenget er uansett, Topp 5 på Steam GTS er rimelig jevn. Og man kan tracke mengden penger Dota Battlepasset drar inn i sanntid.
Så får dere diskutere videre og evt selge på fredag, nå er det conan tid.
Her har dere live link. Contributed kommer kun fra battle pass salg.