Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Jeg tøe påstår at de som ikke er kjempeenige ikke aner hvor mange kopier som selges og ikke har gjort et seriøst forsøk på å forstå det heller :wink:

1 Like

Jeg håper du har rett :slight_smile:

Håper du har rett, men tilgjengelige data taler sterkt imot.

Hvem gleder seg til kvartalsrapporten? :smiley:

6 Likes

Tilgjengelig data støtter jo opp om dette.

Frostpunk solgte 250k på 66 timer på andre plass :wink:

Men det er ikke vits å diskutere, det er svært få på forumet som har gjort den nødvendige øvelsen å finne utav hvor mange som kan være solgt. Og de har jeg allerede god diskusjon med privat.

De som ikek har trua får selge på fredag.

6 Likes

Tipper vi ligger på rundt 150k… PS4 tallene blir også fine

Uansett så hadde noen klaget på et eller annet. Og funcom-aksjonærer med nerver av gelé hadde dumpet aksjene sine.

Tilfeldigvis var det dette server-greiene som fikk et par nerds til å klikke. Det kunne likegodt vært et sverd de mente var dårlig. Det kunne seriøst vært hva som helst. Folk finner alltid noe å klage på.

Og funcom-aksjonærer finner alltid en grunn til å få panikk.

1 Like

Det sier jo ingenting om forholdet mellom EA launch CE 2017 vs nå?

Blir som å si, se på forholdet mellom antall reviews første uka i EA launch vs hitill denne uka. Maler det et heldig bilde?

Kan godt begrunne hvorfor jeg tror det er solgt mere enn de fleste tror. Rui står på møte i Oslo og bedyrer att, NEI det blir ikke problemer med server kapasiteten denne gangen.
Så blir det nettopp det. Jeg mener det blir for lettvint å bare skylde på att Funcom og den tyske leverandøren ikke har tatt nok i vedrørende antall servere.
Det må også være lov til å skule til att det faktisk også denne gangen har CE overgått interne forventninger. Malen til disse forventningene ble jo lagt forrige gang med ett salg på 320k på en uke.

2 Likes

Frostpunk kom ut for 3 uker siden. Tallene deres er VELDIG relevante for hvordan 2-3-4 plass på GTS listen ser ut nå.

3 Likes

Og her tror jeg du treffer blink. G-Portal er proffe, Funcom er proffe. Når de går tom for servere. Og de går tom for fysiske kopier av CE på Ps4 så tyder det på 1 ting. Det selges mer enn planlagt.

14 Likes

det er ihvertfall bra att en 5-6 stykker her inne tror att dette går veien. :joy:

5 Likes

Nei. Som nr 1 kan man ha solgt 100k på en dag eller 50k på en dag. Det går ikke ann å sammenlikne på den måten.

Da får du lese hva jeg skriver. Frostpunk har ligget som nr2. bak pubg .

Vi snakker ikke om første plass. Problemet med å diskutere er jo at folk ikke har satt seg inn i ting. Og her bekrefter du jo det ved å ikke lese hva jeg skriver engang.

6 Likes

Jeg mener det er helt opplagt at de har solgt langt mer enn de kunne tenke seg.

2 Likes

Førsteplass: https://infoglitz.com/polandeng/another-success-of-the-polish-game-first-place-frostpunk-on-the-steam-platform/

I noen få timer. I hovedsak har de ligget på andre plass hele tiden.

Frostpunk var #1 nesten hele den tiden. Datt bak PUBG et par ganger bare.

1 Like

Frostpunk har også vært innom #1. Det burde du vite?

Ser du unngår å svare hva anngår sammenlikning på antall reviews?

De lå på første plass et par timer, så har de ligget på 2 og 3 plass siden.

Poenget er uansett, Topp 5 på Steam GTS er rimelig jevn. Og man kan tracke mengden penger Dota Battlepasset drar inn i sanntid.

Så får dere diskutere videre og evt selge på fredag, nå er det conan tid.

Her har dere live link. Contributed kommer kun fra battle pass salg.

2 Likes