Ser ut som om over 40k i dag og ATH i helga. Det er bra.
For å komme til ATH peak så må jo serverkapasiteten være i orden. Hva gjelder salg klarte de 320k første uken på bare PC, regner vi med alle plattformer tror jeg vi er oppe på et ganske så ok estimat. Det virker som folk ikke blir fornøyd før det er solgt 3.2 mill (GoW) kopier
Der banket CE igjennom 20k med 20580
samme tidspunkt i går 14720
5860 flere enn i går. Fy fader spillertallene øker kraftig.
Kan man røft regne på salg ved hjelp av DOTA contributions på battle pass?
Tar man contributions til The International (25% av salg går til contributions), omregner til NOK og deler på CE’s salgspris på 399,- får man ca. 160k solgte i samme periode kun på steam. Med forbehold om forskjell ved listeplasseringer og periode. Eller vil dette bli feil?
Hvor ofte oppdateres GTS listen…??
hvert 15 minutt.
Det er en av teoriene at vi kan, men vi er ikke 100% sikre.
Hvorfor bruker du ikke review antallet til CE i beregningen din? Kun PC lå etter to dager på 6-700. Det er noe tilsvarende på PS4.
What’s really refreshing about the game is simply how stable it is. I say this as a veteran of every major survival game release of the last six years https://www.polygon.com/2018/5/9/17335486/conan-exiles-impressions-funcom
Det var første uka av EA
obbs , sletter innlegget.
OK…takk. Litt sprikende diskusjon her om det blir himmel eller helvete. Er vel bare og stikke fingeren langt ned i jorda, følge med på GTS plassering og så lenge vi er topp ca 10 så selges det godt med spill. Så kommer vel kursen på Fun opp…
Gullet ska hem…
Det er jo det vi har trua på. Top 50 ut året med spredte topp plasseringer ved salg så er CE og Funcom golden i maaange år.
Hvordan forklarer dere at f.eks CS:GO drar inn rundt 1000 reviews om dagen selv om det stabilt ligger rundt 15 på GTS? Jeg er stor fan av review-metoden, men kryssjekket mot andre spill på listen kan den vise en ganske ekstrem usikkerhet.
Det har vel litt med antall eiere å gjøre. Mange som ikke skriver reviews med en gang.
Det ser vi jo når vi nå får reviews med folk som har spilt i 100+ timer.
Gs-go har vel, uten at jeg har peil, sikkert millioner av eiere.
Spratt opp fra 20. til 13. plass på ps4 siden: https://store.playstation.com/en-us/grid/STORE-MSF77008-TOPGAMES/1
Finnes det piller mot Baggerfeber…? Kjenner symptomer når jeg ser på GTS…