Syns ting ser ganske bra ut jeg.
Sikkert et dumt spørsmål, men er det noko som hindrer funcom i å kontakte andre server leverandører for ekstra servers når gportal ikkje har nok muskler?
- plass nå bak GTA på 50% er da sterkt!
Antallet reviews fra ikke-steam purchases var 71 på dag 1 og 87 på dag 2. Ikke tatt 100% på samme tidspunkt på dagen.
Plass 1, 2, 3 og 4 har byttet mye på plassene. Tror ikke det så stor forskjell mellom de i omsetning.
Ja ja nå får vi ikke ta helt av bare fordi CE er på 3 plass. Det er jo fremdeles to spill på Steam foran CE og snart kommer jo den nye topp toppplasseringen til Steam, nemelig Golden Spot.
Spillertall opp 42% fra i går, når man sammenligner. I går 17785, nå 25392.
er dette primært pga. fridag eller kan vi lure noen salg oppi her? altså har resten av Europa fri som oss i dag? noen som vet?
Stemmer. Det ene er et spill som ligger på plass 3 over mest solgte spill noensinne. Det andre ligger som nr 6 på samme liste.
- plass ikke bra? Får inntrykk av at enkelte er ikke fornøyd før Conan Exiles blir hovedgrunnlaget i formingen av et “1984” samfunn der verdens befolkning spiller det 18 timer daglig og det regner rosa sjokoladekaniner på julekvelden.
Av nye spill på steam, hvilken plass er Conan Exiles på?
Bare Skandinavia som har fri nå tror jeg.
Steamspy estimerer nå mellom 50K-100K salg på Pillars (var mellom 20-50 i går).Riktignok er det litt billegere enn CE, men det bør gi en grei pekepinn.
De flesta kristna länder är lediga idag. mer än skandinavien
De fleste vesteuropeiske har vel fri.
Ser ikke sånn ut her
Neste bank holiday usa/uk er 28. mai.
Jeg bare tulla, dette er helt kanon. penga renner inn
Tror inte du ska gå på en lista hur börserna är öppet Sen finns de fler än 7 kristna länder.
Det er flott, Conan Exiles selger som #1 av de nye spillene. Om ikke det er bra nok og man forventer at det skal slå de mest populære spillene i verden så får man bare selge ut så fort som mulig.
Stemmer. Jeg som surrer.