Hvis spillertall og salg viser samme utvikling utover dagen, så skjønner jeg ingenting om aksjene fortsetter å dumpes på fredag på samme vis som i går.
Stemningen er mye mere positiv her inne en den var i dag tidlig .
Tror det var bra at det var stengt på børsen idag
Det tror jeg du ikke trenger å bekymre deg over nå. Flere solgte deler eller alle aksjene sine fordi det var helligdag i går og folk turte ikke å sitte over i tilfelle CE raste nedover på listene. Så langt i dag ser dette mere enn bra ut, spillertallene øker kraftig og CE klatrer faktisk oppover på de få trinnene som er igjen på stigen.
Viss dette varer til børsåpning er jeg nokså sikker på att aksjen kommer til å stige mer i morgen enn den sank i går.
Da sier vi det Håper inderlig at du har rett.
Eller så får vi dra det inn på mandagen da vet, etter melding om 3 mill solgte på pc alene
Det är väl bättre att det inte är problem med själva spelet? Då bör de i utgångspunkten vara lättare att korrigera tycker man
1569 spillere inn på 40 min. Runder 27k nå.
8k flere enn samme tid i går.
Fast nu får vi inte bli för positiva. Då vet vi ju vad som händer med aktiekursen, eller hur?
Noen som vet om Cohh tenker å streame CE?
Han skal runde pillars 100%, tar vel sin tid. Hvem vet, du får spørre han
Det hadde vært bra for Funcom hvis han ventet til de ikke hadde serverproblemer, så evt salg han generer gir fornøyde spillere.
terningkast 5 i db, not too shabby
Jag kikade på CohhCarnage igår och jag har kikat på honom när han lirade Battletech. Tycker han är sjukt tråkig
Mainstream media gir terningkast 5? Ned fordi ned!
Jepp, og så kan han bidra til å holde salget oppe når salget begynner å dale ned. Hadde vært flott
Han er en person som går i dybden på det han spiller, 100% completion ofte. Ikke alle sin smak, men han ville ha vist fram mer enn bare startområdet i CE.
Det var underholdende å følge han ved EA launch av CE, synes jeg. Han er selvfølgelig en annen type enn Lirik, men det trengs sånne også.
Conan på #3 på global top sellers nå!
Den har vært det noen timer