TJa, det er 11k PS4 servere.
Det var 16k servere under EA totalt.
Så kommer PC og xbox.
JEg tror vi har blåst EA salget.
TJa, det er 11k PS4 servere.
Det var 16k servere under EA totalt.
Så kommer PC og xbox.
JEg tror vi har blåst EA salget.
Ja, på samme måte som folk kan skrive “jeg tror at CE selger dårlig og jeg tror at dårlige reviews påvirker salget negativt og jeg tror at Funcom har driti på draget igjen.”
Eller glem det. De som skriver dette skriver ikke “jeg tror” engang.
Det er for øvrig 100 % grunnlag til å påstå at CE har knust EA-salget.
Absolutt alt tyder på det.
Det finnes derimot ikke noe grunnlag for å påstå det motsatte.
11 000?? Har du sjekket det?
Ökande CCU nu
Som oppfølging:
xfrox+57,3%(+4,3%)8t
Ps4:
PvP: 213
PvE: 88
11 000 høres jo helt hinsides ut.
Jeg også. Iallefall ikke langt unna. Men det virker som om de fleste - selv her inne - har skylapper. De ser ikke helhetsbildet og indikatorene som lyser som på et juletre.
Han tenker nok servere totalt med private også
Jeg tror de velger å ikke se det. Men SE ET DÅRLIG REVIEW! SELG!
Kunne noen med Playstation 4 tatt et bilde av serverlisten om det viser en “total” stat der? Husk å ta med fulle og tomme. Må nesten se dette før jeg tror det. Er noen hundre offisielle ja, men at det skal finnes 11 000 åpne servere virker rart.
Sikkert på at det ikke er sånn at om du spiller singel player så åpner du også en egen privat server som vises i listen?
Hehe. Er nok en blanding.
De fleste tror jeg er fastlåst i tankegang og forholdstall fra februar 2017. De funker ikke nå.
Pluss at folk rett og slett glemmer at CE dunker ut tusenvis av spill fysisk og digitalt på 3 plattformer.
What? Jeg kunne telle 1127 servere totalt på Xbox One, og da var det både offisielle og private så vidt jeg kunne se da jeg logga inn og kjørte en server browse. Sorterte på “All”.
Digg å starte fredagen med 2k høgare CCU enn laveste i går
yep… Lavere listeplassering, lavere spillertall, lavere antall reviews og det faktum at ved denne lanseringen var det allerede solgt 1mill av spillet…
Absolutt ALT tyder på det
Før jeg får en shitstorm her nå… Jeg synes denne lanseringen går særdeles bra. det KAN være at den går bedre enn EA, men det må da finnes en grense for påståelighet også
Jeg går ikke god for Evils PS4-tall, men jeg tenker PS4 selger 5x xbox.
Private servere ja, ble posta igårkveld. Noen telte.
På EA launch var det 16000 private PC servere.
Men er det sånn at om du spiller singleplayer så åpner du også en privat server som kommer på listen? Ganske viktig akkurat det.
Det selges på 3 plattformer nå. Og CE er toppselger på alle tre.
Serverkapasiteten sprenges fortløpende - til tross for alle forholdsregler.
Steam er en MYE større plattform nå enn ved EA-launch.
Vi har ligget mer stabilt i toppen. Kun megasalg på GTA forhindrer oss i å ligge på 2.plass permanent.
Spillet foran oss er verdens mest solgte spill noensinne.
CCU stiger jevnt og MYE daglig. Det blir satt rekord i helgen uten tvil.
Men så lenge man ikke har fasiten foran seg så kan man jo påstå det motsatte så klart.
Jeg tenkte Xbox One fikk lagt til færre servere ved launch rett og slett fordi de hadde så mange fra før. Spillet har jo vært ute på den plattformen lenge, med det jeg gjetter er servere som har blitt mer og mer tomme over tid. Så har de fylt seg opp igjen nå som spillet offisiellt er ute, og så har de lagt til noen ekstra der de så behov for det. Det er i allefall min teori. Og at de på PS4 ikke hadde noen anelse og hadde siktet altfor lavt med antall servere ved launch.
Dette er vel et poeng kanskje mest der du slipper til console først, og så til PC senere. GTA har sikkert solgt mengdevis av spill to ganger pga det.
Men nå slapp jo Funcom EA på PC først og så console senere da.