Det tror jeg ikke. Folk kan jo ikke joine singelplayer sesjonen din.
Det kan de faktisk Er singleplayer/Coop. Hadde en kompis som joinet for noen dager siden.
Ja si det til @Konamixx så får du sikkert en nutcracker as well
Konamixx: Du kommer til å få en real nutcracker del 2 om du tror CE ligger å banker ut kopier på samme nivå som de gjorde ved ea launch. De har ikke klart å befeste 1 plassen, og review tallene er mye lavere enn de var de første dagene dengang.
Spillet selger bra, og ps4 kan nok komme med ekstremt gode tall, men å tro at PC er i nærheten av ea launch er i beste fall naivt.
Ok, det gir mening.
Helt enig. Det er knall!
Ja, men hvis årsaken er at serverkapasiteten i utg.punktet var for lav, noe jeg mener, så er det ikke et så veldig godt argument i seg selv.
Enig. Dette er et viktig og bra poeng.
Akkurat dette er vel litt feil, all den tid CE ved EA lå jevnt på 1 over en del tid
Ja, men det har vært ute en god stund og selger naturligvis mye mindre nå enn i starten.
Jeg TROR også det blir rekord i helgen, men stigningen så langt er mindre enn under EA. Med så mange spill som nå er ute burde spillertallet ende på rekord etter min mening, selv om det selges mindre nå enn under EA.
Ja, og det var egentlig mitt hovedpoeng
Denne forsto jeg ikke helt?
Antall steam brukere har vokst med 10-20% siden spillet ble sluppet i EA.
Da vil det si alle singleplayer spillerne også teller som en server, tallet er veldig misvisende. Likevel flere hundre offisielle som støtter en god del tusen.
Vi må også huske at alle har en agenda, også her inne hvor alle er snille med hverandre.
De som sitter i Funcom er positive, de som ikke sitter i Funcom og vil inn er negative. Eller “realistiske” som de kaller seg.
Sånn er det bare.
Man ser jo at mange som panikksolgte har et behov for å bekrefte at salg var det riktige å gjøre. TRor fort rekylen blir stor når joggeskoene kommer på!
Ja vi får se da vettu
Rekylen er jo i gang allerede.
Vurderer man argumenter objektivt, så har skribentenes motiver og følelsesliv ingenting å si…
Neinei, dette er bare smarte penger som er på vei inn. Vent til vi får en dundrene suksess i helgen. Når folk innser at salg var feil. Da kommer rekylen.
Dersom PUGB aldri hadde eksistert, ville CE skiftet mellom 1. og 2.plass. Er det dårlig salg? PUGB, GTA (og CE) selger som et helvet…
Ikke glem ps4 og xbox!
Det å ha rett er viktigere enn å minimere risiko basert på historie. Trading101
Jøss, ante ikke at steam vokser så fort.
Men det er jo ikke som om det er en DRASTISK endret plattform siden EA for det da. Den stiger vel så fort pga monsterspill som pubg, og det er ikke som om battle royale crowden kommer til å flokke seg til conan exiles for det om da.