Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Husk også å ta med den betydelige forskjellen på salg i januar og februar vs mai. Dette er tob forskjellig verdener. Omsetningen på steam er mye høyere i mai

1 Like

Dere som ikke har noe liv. Hvordan ser tallene ut for asia?

Det vet jeg ikke noe om. Isåfall vil dette tallet være svært ustabilt om det kun registreres når jeg starter opp singleplayer/coop.

Det tar 1,5 timer å telle til 11 000 hvis du teller uten stopp og feil. Så den mystiske personen fortjener medalje

Han teller hver kveld klokken 22. og grafene han lager for Xbox og Ps4 er ganske bra.

1 Like

Ok :grinning:

De tar inte lång tid att räkna. gjorde det också igår. Max 15 minuter med multiplikationstabellen :wink:

4 Likes

Ikke avslør alle triksene nå. La han tro det er vanskelig ,)

Siden jeg ikke har sett hvordan server siden til PS4 ser ut har jeg ingen formening om hvor lett det er.
Og dessuten har jeg aldri hørt om denne Multi Plukk fyren så skjønner ikke hvordan han kan hjelpe meg

Du virker jo litt bastant at det minst tok 1,5timer… Litt rart når du ikke har sett layouten.

CONAN PLATS 6 PÅ PS4 STORE US. VAR PÅ PLATS 13 IGÅR… i f**king told you PS4 store släpar 2 dagar!

20 Likes

EJg tror delayet er mer enn 2 dager faktsik :wink:

1 Like

12 Likes

Enkel matte. Teller 2 tall i sekundet og får da 1,5 time ved 11000. Så da for meg en liste man skroller nedover å teller manuelt uten Multi Plukk.
Uansett så tror jeg jeg PS4 selger bra.

Ikke 1. plass altså? Dårlige greier :crazy_face:

Haha skal det krangles om tellemetode også :wink: Har ingenting å si når du starter server hver gang du slår på single/coop. Den statistikken forteller at det bør logisk finnes minst 11 000 spillere. Noe særlig mer vet vi ikke, da må man dessverre bruke hodet litt.

Meget viktig opplysning.
Forskjell på 11 000 spillere og 11k servere :grinning:

Noen som vet hvordan server på PS4 fungerer. Hvor lett er det å lage sin egen som andre kan joine?

Men selges det egentlig PS4 spill i USA?

Hvorfor skal jeg bry meg om at det er etterslep i den listen og at CE snart ligger rett ved siden av God of War?

Og til slutt, hvorfor skal det liksom ha noe å si at Funcom tjener ørten millioner i døgnet - fra PS4 alene?

Jeg skjønner ingenting :disappointed_relieved:

1 Like

Igjen: Når du spiller singleplayer/coop så starter du en server som vises i listen.

Rett meg gjerne hvis jeg er idiot, men når jeg går på server browseren på Xbone så kan man velge type servere, og da står det først antallet servere av typen man velger / antall servere totalt. Siden det siste tallet var det samme uansett om jeg valgte offisiell, privat, pvp, pve osv så antok jeg at det siste tallet betyr så mange servere som eksisterer totalt på den plattformen. Og da var det både servere i EU, Oceania, USA osv.