Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Er enig med Evil her. Ved EA var det bare på PC, nå har vi 3 plattformer og hvorfor er det ingen som nevner Asia? Enormt marked.

3 Likes

For å oppklare
Vi startet i diskutere tallet 11000 som da kom frem som å mene multiplayer servere og ikke spillere. Så greit med en oppklaring om dette for oss som vil ha oversikt

Det som er morsomt, når Asia våknet klatret CE opp til 2 plass, og der ble CE til ASia la seg :wink:

6 Likes

litt presse:

That really just scratches the surface of all the changes and updates Funcom has made over the last year of development, and I’m definitely finding that I’m enjoying the game more than I had expected to when I installed it. It’s not the Conan Exiles that I expected, but it’s definitely a game that I’m finding I enjoy. It was an unexpected success, and I’d say that if you’d written it off like I did, you might want to take another look, too.

12 Likes

19 Likes
12 Likes

Med pre-order och en veckas launch period tror jag CE sålt 500k exemplar. (Digital/retail)

200k PC/Xbox
300k PS4

Blir inte svårt att nå 1 miljon i år med kommande reor

6 Likes

Conan Exiles” will benefit the most from the driver’s performance optimization. The open world survival game has been doing well since its early access release last year, and with the latest driver release, the game could even perform much better.

6 Likes

DET er ganske sweet, selv om jeg føler performance er god allerede.

2 Likes

Det er fullt mulig. Vær obs på at når de meldte over 1 million solgte, inkluderer det pre-orders på alle platformer. Hadde vært gøy med en melding neste uke som sier litt, om ikke i detalj, hvordan launchen har gått.

Hvor fant du den teksten? i artikkelen?

Ser d ikke var samme info, men close enough :slight_smile:

1 Like

Dette er dødsviktig at spillerne får vite, er det noe automatikk at de som eier spillet får info om denne driveroppdatering? Eller burde Funcom legge det inn på loadingskjermen i spillet?

Alle som har geforce får beskjed.

1 Like

https://topconanservers.com går det an å følge med på CE-servere. Det ser ut til kun å være på pc. Har noen sett noe lignende for Xbox og ps4?

Ser at den viser feil spillertall da.

Jeg ser også det. Kan forskjellen være at denne ikke teller single player?

Legg merke til kommentarene under videoen :
https://www.youtube.com/watch?v=Nq-7q3CKJLo

Trur CE blir å ta enormt mye spillere ifra ARK fremover

2 Likes

Charity stream Live!

2 Likes

Tok et kjapt søk etter critic reviews etter release(selv om reviews ifølge noen her inne IKKE HAR NOEN VERDENS TING Å SI!!1!111). Ikke mange som har kommet ut, men har laget en liten oversikt over de jeg fant: Conan exiles reviews

Gjennomsnitt så langt på 79%, bedre enn jeg hadde forventet for denne typen spill!

Foreløpig bare mindre sites, så det blir spennende å følge med på opencritic.com og metacritic.com etterhvert som flere av de større sidene slipper sine.

ARK har 69%…

3 Likes