Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

@Evilfreud Ja, han får fort tilbakemeldinger om hva seerbasen liker/ønsker å se på! Ganske gøy at de er stoked på å få se mer CE. Gutta der er jo glad i litt RP og CE har jo sitt å by på når det kommer til det :smiley:

@Slappenfjert Synest å huske det jeg og, men når flesteparten av gutta hans også blir “tvinget” til å spille CE av seerbasen, så må vel han knele tilslutt. Han får jo en ganske mye større %-del større seere når han streamer CE. Blir morro å se hvordan dette utartert seg :slight_smile: Kanskje CE klarer å overtale han til å like denne type spill? :sunglasses:

Det er faktisk at seerbasen digger CE som fenger meg mest. Lirik driter jeg litt i. Han virker generelt lei som flere har nevnt. Men kompisene hans kjører på.

1 Like

Ja, det er jo der pengene ligger for Funcom også; at gutta krutt med “noen” par følgere eksponerer et enormt antall potensielle kjøpere for et rykende og ferskt barbarspill med ding and dongers of the North

Hva i faen? Sponset runde 2? Eller er lirik genuint interessert i å spille CE igjen?

Dersom sistnevnte = :money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

1 Like

Ja, det ser tilsynelatende ut til at det ikke er sponset siden han har følgende tittel så langt: “Conan Exile with the BBW Exiles”.

Ikke sponset tror jeg :moneybag:

Hadde jeg vært en av de største investorene hadde jeg lagd deals med Lirik om at han får bitz eller hva det er på twitch hvis han spiller Conan.

Waffle spilte vel CE i 9 timer i går? :stuck_out_tongue:

Twitch er det som tracker aller best nå synes jeg. Alle jeg har sett på har digget spillet, massevis av seere, og ikke minst veldig mange streamere av forskjellig størrelse. Er ganske sikker på spillet nå er så bra at det kan selge godt over lang tid.

4 Likes

Ja han er rimelig lei av jobben sin, selvom han svømmer i gryn.

Tenk, å ha spilling som jobb, og å gå lei av det. Til tross for millioninntekt!

Tror det handler mer om flaks enn hardware. Jeg har ps4 pro og har vel i snitt 2-3 bilder per sekund. Tipper jeg aldri har vært over 20.

1 Like

Leste en eller annet innlegg om at de tjener ganske mye mer om man donerer direkte enn å donere bitz!

Glem ikke mega charity-eventet i helga!

Er en del megabytes med streaming som skal poeses ut helt fram til boresen aapner paa mandag!

Så jækla fett att Lirik streamer, kommer til å hjelpe CE til å holde på 3 plassen og sannsynligvis kommer CE til å begynne å gnage på 2 plassen. Skulle CE være innom den i helga, gleder jeg meg til mandag kl 09.00 Gi meg i tillegg 3-4 plass på PS lista… :moneybag:

2 Likes

Oh well, da var det helg, og tre dager til CCU, spillertall og listeplasseriger betyr noe. I mellomtiden, så kan vi kose oss med ting som dette: https://forums.funcom.com/t/king-alligator-is-spawning-inside-my-house-everytime-server-resets/5398/35

I spent alot of time building this house only to find out king alligator spawns inside my house everytime server resets. Can you fix this?

Svaret fra en av spillerne fikk meg til å flire godt:

I’d just decorate a room for it and be happy with my new companion.

5 Likes

Vel, du skal ikke se bort fra at 60 streamere som deltar paa det charity-eventet faktisk naar ut til et annet publikum enn hva Lirik gjoer og at man derfor faar effekt fra begge. Selv vil jeg tro at de 60 faktisk teller mer enn Lirik.

Saa ja, vi kan risikere a vaere nodt til aa ta stilling til hvor daarlig man kan selge og samtidig inneha plassering nummer 1 paa Steam. Jeg er sikker paa at noen her inne klare aa dra ogsa den plasseringen i tvil.

Ta deg ei bolle. Helt seriøst.

Rui og Co har fiksa et selskap som var beyond broken. De hadde planlagt dette basert på EA launch. Aldri gjort en feilvurdering i jobben din du eller? CE selger som hakka møkk og var nedbetalt til EA launch.

16 Likes

Var ser ni att och när Lirik ska köra ?

Noen her inne, skal ikke nevne navn, er veldig nervøse for en svindyr inngang på mandag.

Sluttauksjonen er ferdig nå, så nå gjelder det å baisse hele helgen.

CE synes i butikkene

4 Likes