Ingen må komme her å fortelle at de syntes det er helt greit at Funcom nok en gang ikke hadde kontroll på server siden. Naivitet eller investerings tung bull shit.
Dette handler jo ikke om en feilvurdering, dette var en av de viktigste lærepunktene fra EA lanseringen. Slike feilvurderinger får konsekvenser, om ikke for enkeltpersoner så for salg og omdøme.
Er imponert over hvor optimalisert spillet er. Jeg driver og grinder ressurser med jobblappisen som er en surface book 1, altså overhodet ingen gamerlappis men den har et ekstern skjermkort av et eller annet slag.
Har litt lavere oppløsning og grafikk på low, men spillet ser fremdeles helt greit ut. Tør ikke akkurat bevege meg ut i miljø der jeg må regne med veldig slossing og sånn da.
På stasjonæren kjører jeg 1080p i 80fps på et Ti60.
Nå er stemningen såpass bra her at det er på tide å ta seg en øl. Jeg skal på en IPA nå, og anbefaler alle å gjøre det samme.
Er ikke akkurat som om reddit domineres av klaging om servere. Til og med i de to øverste trådene er tonen helt positiv i dag.
Fra en ikke gamer til dere gamere…
Hvordan er det med disse offisielle serverne. Er det slik at dersom du først finner deg en server, kan du ikke veksle mellom de å få med fremgangen din?
Hvis du ikke kan få med deg slaver og hus, vil jeg tro, i det lange løp, at Funcom helst ikke vil ha 1000-vis av servere. Det vil føre til avfolkede servere når spillet mister popularitet frem i tid. Tenk den reviewbombingen når Funcom avvikler offisielle servere med spilleres assets.
Da er deg bedre å ha folk på egne servere.
Det er GULL at lirik skal spille igjen…
Er det bekreftet? Fra mannen selv altså
er nok bakgrunnen for ryktet
Lirik er generelt trøtt av gaming. Kan se podcast med Totalbiscuit, Dodger og Jesse Cox - Null entusiasme igjen hos han. Ikke at dst har så mye med CE å gjøre.
Er ikke det bare en gammel “link” elns? Han spiller ikke det nå, ei heller i tittelen
Derav ryktet. Men fleire gangar han har streama CE har han spilt andre ting først…
Man resetter servere i ny og ne. da forsvinner all progress
G portal om servere : today some more, way more next week
xbox patcha, huff de tilbakemld
Fryktelig synd med xbox at man ikke klarer å ha en bedre versjon etter såpass lang utviklingtid. Får håpe at det er få som har alvorlige problemer.
Jeg trøster meg med at PS4-versjonen nok selger mye bedre.
xbox: http://www.metacritic.com/game/xbox-one/conan-exiles
ps4: http://www.metacritic.com/game/playstation-4/conan-exiles
Stemmer ikke helt med 4,5 stjerner som PS4-versjonen får i playstore?
37,889 nu! Vi slog härmed gårdagens CCU!
Hei @thomashagen sprettet akkurat en Austemann, onkel i amerika. Helt nydelig IPA Skål til deg.
Kika på user reviews på metacritic är ganska B imo. Jämför med ARK så blir du glad!
Xbox er nok sheit for veldig mange nå, men PS4 ser ut til å virke ganske bra for mange. PS4-versjonen synes jeg det virker som de vil klare å redde.