Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Japp. Rent tekniskt så är PS4 en mycket stabilare plattform än Xbox. Sen tror jag de flesta problemen med krasch är på de gamlare versionerna och inte Xbox One. Att CE har 6-6.5 i snitt på PC/PS4 är bra på Metacritic för ett open world survival spel!

2 Likes

Stemmer det at CE har ligget på GTS #3 i hele dag??

2 Likes

Japp

Plats 5 på PS4 Store Digital i US med.

1 Like

Trodde det hadde hengt seg opp :joy:
Det er jo drit bra :moneybag:
Fint at noen snakker om TA og ned på mandag… jeg er ikke så veldig flink på TA, men jeg klarer ikke helt se det uansett å mange streker du setter inn i en graf :bulb::bulb::gem:
Skål🍻

1 Like

funcom svarer:

Trengs nok noen patcher til ja.

3 Likes

Jeg bare legger igjen denne her, så kan de som ønsker det hausse eller baisse den så mye de vil.

image

6 Likes

Tar gjerne en pubg.

Har de sagt noe om det kommer flere Offisielle PVP servere for EU?

PUBG har solgt mer enn noe annet spill i verdenshistorien. Men de har mange negative reviews så egentlig er det er en stor fiasko.

1 Like

Jeg begynner å kjenne at jeg skulle hatt en Xbox og en ps4 for å kjenne på hvordan spillerne der føler det. Men det er ikke sikkert vi hadde opplevd det selv. Det er mer og mer tydelig at det er store forskjeller på xboxer.

Burde ikke egentlig cert-prosessen til ms fanget opp disse problemene?

Ja PS4 og PC går bra. Det ser man også på at nye PS4 og PC servere rulles ut hele tiden. XBox får man fikset med tiden til hjelp.

1 Like

Det gjelder ikke bare xbox, men også ps4, og nei, cert prosessen til begge er relativt ubrukelig for kvalitetskontroll. PS4-versjonen fungerer etter hva jeg har fått med meg en god del bedre, men der er det også spillere som knapt får spillt.

Ps4 fungerer helt utmerket for de fleste noen sliter. Xbox er det litt mer som sliter.

Steamspy er opp 200k siste to dager (betaling for tilgang til algoritmen - de som er interessert kan gjøre dette). Kan se ut som om algoritmen har nådd launch-datoen, da det er etterslep… Damn. Poster mer detaljert info når det ser ut til å etablere seg stabil trend.

Stemmer dette overhodet så selges det mer enn vi tror. For å si det forsiktig.

Merk at klagene nå kun dreier seg om “vanskelig å få plass på fulle servere”.

Bullx1000

6 Likes

Over 39000 nå. Ser faktisk ut som at vi bikker 40 i kveld

1 Like

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Men dette selger voldsomt. Har jeg sagt i flere dager nå. Våre tidligere datapunkter funker ikke.

Blir spennende. Hvis Steamspy fortsetter oppover herfra, hoho.

1 Like

På tide å kontakte snart 100Bagger å be han om å logge inn sine 1000 toons for å klare 40 k.

He he spøkte bare, 40k i kveld og ATH i morgen eller søndag. Det er mitt håp.

9 Likes

Hvor langt bak ligger konsollene i forhold til pc-versjonen? Synes det er rart at folk kan ha så ulike opplevelser på konsoller når alle i utgangspunktet kjører det samme systemet.

Jeg kjører på PS4, sammen med en kompis. For oss funker det greit. Til tider mye framedrop/lagg når det er mye som skjer. Men absolutt spillbart

1 Like

Denne har sikkert blitt postet før, men jeg likte den og poster likevel

So I got this game in Early Access. I played this game and it was…it was shit to be honest. Utter shit. Rubber banded everywhere, couldn’t do anything, combat was buggy as fuck, couldn’t harvest things, no clear progression and I was aggroing crocs from 100m away.

Tried to refund, but I’d played 38 mins and was outside of the 2 week period. Valve were having NONE of it. Wouldn’t even consider my requests (4)

My friend then said “hey have you heard about Conan?” a few days ago.

Holy. Shit.

This is a game. This is a fucking game. I love survival games too. The Forest, The Long Dark, Subnautica, Skyrim with all survival mods possible.

This trumps them. I’m amazed by the fact that almost all issues seem to have just…disappeared. The devs have really listened for the first time ever from Early Access to Full Release.

In the meantime, The Forest got…no new content. These guys made the map 2x BIGGER. I no longer suffer from any rubberband, I can stealth around baddies and I finally feel like things I do will have a lasting effect instead of just Spawn - Die. Spawn - Die.

One small minor issue I have is that fucking green wall. I got a little overzealous and decided to run through it. They should at least give you some sort of “turn back now” warning. That was a lot of loot I lost.

Anyway - shoutout to the devs, this game is fucking amazing now. Great job! Now can you help out the Day-Z devs, they seem to still be asleep. In the same time you made a bit of a shitter into potential GOTY, they’re still counting their cash. Give them a hand.

7 Likes