Ett eller annet har kikket inn i løpet av dagen. Første sjekk av spillertall i dag tidlig, viste ca 13-1400 mindre enn i går samme tidspunkt. Utover dagen og spesielt etter 17,00 har dette bedret seg kraftigt. Status nå er 39623, 1862 spillere flere enn i går
Fordi kun Norden hadde fri igår, derfor færre spillere på dagtid.
My mouth is sield
Du, jeg å kona er på Xbox nå og der er det nok mer populært enn mange tror. Gjennomsnittlig 30-40 mennesker på alle offisielle survere.
(Men mange flere survere enn dette og sykt mang private )
Har lan-party med kona i stua med tv og prosjektoren
Kult “drikke-spill”
Der runda vi 40.000
Men ikke glem “negative reviews” da
Conan ex… er lysår foran Ark sa han
Nice. Han skryter spillet opp i skyene Overgår ARK på det meste.
Om det finnes noen som tar user reviews på metacritic seriøst vil jeg gjerne møte personen. Har en kjempeflott, kjegleformet hatt jeg gjerne vil gi til vedkommende. Gjelder også aksjonærer uvitende nok til å ikke ta poenget mitt her.
PM addresse og skalleomfang.
Da er det nå over 40. 000 på pc og jeg tenker det er 20.000 på Xbox og 30.000 på PS
Dette er jo tall du bare finner på
Skulle ikke lirik og gjengen spille idag?
Ser på Lirik nå, han var ikke interessert i å spille Conan. Sa at hvis Waffle og gjengen ville spille CE fant han på noe annet. Så ser ut som det ikke blir Conan på noen av dem.
De nye serverne var i forholdet 6 : 18,
6 PC og 18 PS4 og 0 xBox
Siste listen fra igår var forholdet:
PC - 48
PS4 - 65
Xbox - 3
Fikk en til å regne kjapt over hvor mange som spiller i EU på ps. Han kom frem til mellom 70-100 tusen nå.
What, 70-100 tusen i EU alene? Tviler jeg steeerkt på
1704 PvP servere. 1702 pve servere.
PvP var stort sett fra 38-40 spillere. Pve var mange private på 1-10 spillere
Vet jeg ikke hvordan det er på PS4, men på PC så viser kun 500 servere omgangen og det er de med mest spillere som dukker opp først. Tviler at alle 1704 PVP serverene er stapp fulle, men er dette noe du kan bekrefte?
Stemmer det så er det jo helt sinnsykt