Troooor ikke dette er så veldig intentional, men gud bedre var det morro
Gårsdagen e slått med 500 spillere. 46002 nå Rundt 3-3,5t før toppen i kveld
Edit: 46881 i går kom det 4032 spiller til før det snudde nedover . Skulle bli nesten 51k det
Har tracket litt på followers på Conan Exiles kanalen på Twitch. Minns den lå rundt 90.000 ved launch 8.mai. Nå er det 125.000 og det tikker inn nye hele tiden. Typ 40 stk bare pånoen minutter. Har ikke noe å sammenligne / benchmark’e med men tydelig at dette (CE) og streamerne som velger CE trekker mer og mer publikum. Forhåpentligvis et utstillingsvindu i utvikling og som kan generere salg.
Det er vel 13k tittere nå på twich
Nå er conan offisielt 2000 spillere bak Ark!
Conan nærmer seg dag for dag
Noen som har PS4 og vet hvor mange som spiller der?
Er serverene fulle?
Jeg er på Facebook Conan Exiles PS4, det er VELDIG mye aktivitet der
https://steamdb.info/
ARK: Survival Evolved 50,039
Conan Exiles 47,947
En del av de større streamerne på Twitch som har spilt Conan i det siste tar fri på søndager, så tallene er vel litt lave akkurat i dag.
1,5 timer til forrige søndags topp, Vi mangler skarve 1431 spillere for å nå det forjette 50K
48569, bra det men jeg vil gjerne ha 50k
48813 vi mangler 1187…
49116 Vi mangler bare 884
49308 kom igjen bare skarve 692 fanken jeg er verre enn en unge på juleaften…
Nesten kaller vi dette, men ett knalltall allikevel .
Japanerne kommer til å gå bananas, de elsker NUDITY .
Blir sensurert i Japan
får de ikke delvis heller? holder isåfall i massevis for en Japaner
Followers - ikke viewers:
Og der passerte vi over 126K. ARK har forøvrig 1850K followers så et stykke opp der
Forbi Ark i antall spillere nå
Kan kanskje hende at vi kan bruke denne siden til å tracke eiere på Ps4 etterhvert? Ser ut som den tracker profiler litt på samme måte som Steamspy?
Står oppført med 793 eiere nå. Antar at det er folk som testet spillet før launch, men har ikke vært borti den siden før så vet ikke hvor ofte den evt. oppdateres.
Tenker uansett å følge litt med for å se om tallet forandrer seg.
@jensen
Sjekket den før helgen. 460 eiere da. Oppdateres værtfall en gang daglig. Prøvde å finne noen forhånsstall ved å se på andre spill, men var vanskelig å finne noen gode datapunkter dessverre.
Hvis det plutselig en dag renner inn 10k+ eiere er det vel trygt å anta at det da er Launch-dagen, og da er det vel bare å trekke fra antall dager siden launch for å finne ut hvor stort etterslep det er på statistikken.
God of War står opplistet med 58 453 eiere, om jeg bruker siden riktig. Det gir vel en slags pekepinn på nøyaktigheten foreløpig. Er vel en stund siden God of War krysset 3 millioner solgte, så da er nettsiden isåfall veldig treig om den er nøyaktig.
Nei er ikke sånn at det er ukesvis med etterslep der. Ser det f.eks på datoen thropies er oppnådd. Er heller ikke slik at alle som har spillet kommer opp her. Dette er de som frivillig linker kontoen/trophy info med siden.
Derfor trenger vi et forhåndstall
Tenkte ikke på det når jeg sjekket, men dette er nok en måte å følge eiere på Xbox også. Xbox live achievemts var uhorvelig enkelt å linke før i tiden iværtfall, og miljøet rundt det var stort.
Er jo ikke langt opp til topp fire!
review in progress