Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Andre søndag etter EA var det ned mot 40k spillere. Om jeg ikke husker feil.

1 Like

Og alle spillene over er på tilbud :blush:

Leste litt på g portal’s forum, ein del klaging på servers der og.
“Official server 901 has so many issues…it has crashed again…we cant log onto server …OMFG what a great game… what shit server and customer care
Det viktigste er at spillet hylles stort sett overalt, og servere kan forhåpentligvis fikses med tida til hjelp.

1 Like

Det er naturlig at både listeplasseringer og antall spillere faller litt etter launchuka.

Mye tyder på at vi har sett toppen for en stund.

CE #4 på steam nå.

Håpet er jo at den holder seg på første siden i ukesvis, kanskje månedsvis. At CE forblir populært og antall spillere begynner å vokse igjen etterhvert.

Blir spennende børsuke. Lykke til alle som skal ut eller inn🙂

1 Like

Rocket League har ett stort event som slutar idag.
GTA slutar sin rea imorgon.

6 Likes

Mye fridager i Mai og kjøpekåte spillere på jakt etter god underholdning. Godt synlig og høyt oppe på GTS listen vil generere masse salg mai igjennom :slight_smile: :rocket:

Vi er tilbake på #2 GTS på tirsdag, når GTA avslutter salget sitt (hvis ikke det kommer noen andre megasalg da).

2 Likes

Ja det er en fordel. Det vil nok holde både omsetning og spillertall oppe på et høyere nivå.

Så får vi håpe på møkkavær også🙂

1 Like

Salg kommer og går. Det påvirker nok ikke CE salget allverden.

1 Like

Tror ikke vi skal være så bombesikker på at vi tar 2 plassen sånn uten videre, tar det heller som en “overraskelse”

1 Like

Nu är launch veckan över och de är bara att konstatera att det var en formidabel succé!

Nu när hypen lägger sig så är det intressant att se placeringarna framöver. Blir CE ett spel som har standardplacering 20-60 framöver på steam? Spännande1

2 Likes

Jeg tror - gitt at CE kannibaliserer spillermassene til ARK og RUST mest av samtlige spill i verden - vil legge seg på førstesiden og bli der ut 2018 (og 2019).

1 Like

Nå har det vært fryktelig stor fokus på listeplassering, hva skjer når den naturlige nedgangen kommer? “CE sliter og selger ikke spill lengre, nå er det slutt for denne gang”. Kombinere med reviews tror jeg er fint :slight_smile:

Det er jo det vi må satse på at skjer.

I forhold til reviews på steam, ser det ut til at vi ender opp på et antal tilsvarende 2de uka av EA launch.

Noen som husker hvor mye vi solgte da? Var det rundt 100k?

Tror ikke CE detter ned til 300 og lavere, som sist. Til det er spillet alt for bra.

Side 1 og side 2 er nok sannsynlig ut 2018…

2 Likes

Ja, dette kommer an på hva man har av forventning, sett bort i fra salgsperioder, skal vi nå de hårete målene om 2 mill solgte på PC i år så skal man trolig ikke under topp 15 iallefall. Jeg tror side 2 blir for spedt, med mindre selger topp 5-10 på salg.

Solgt deg ut igjen nå? :joy:

2 Likes

eurogamer review

17 Likes

Eurogamer er kjent for å være STRENGE - og de ANBEFALER CE.

Velskrevet, opplysende og morsom review.

Dette spillet vil dunke ut bøtter med spill i årevis :moneybag:

8 Likes

Se der ja, så ikke Recommend tag’en :slight_smile:
Eurogamer er faktisk en av de sidene jeg hørte mest på i mine gaming tider. Alltid bra kvalitet på anmeldelsene der. Forøvrig var hooklinjen til reviewen awesome; “Wanger out” :joy:

3 Likes