Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Legg den emisjons teorien/tullsnakket død bare tull å bringe det opp nå. Det var vel bare en fleip fra @Shadowsbane

2 Likes

Funcom må gjerne fortsette med emisjoner 18% over børskurs. :slight_smile:

7 Likes

Funcom kan heller bruke litt av all cashen sin på å kjøpe egne aksjer.

Så forsvinner litt av grunnlaget for å manipulere kursen opp og ned.

3 Likes

Ja dette glemte jeg å si:

Når jeg skriver at jeg slett ikke ser bort i fra at det kommer rettede emisjoner for å la storfisker posisjonere seg, så betyr det slett ikke at jeg tar for gitt at disse kommer med rabatt, egentlig tvert i mot.

Skal jeg kjøpe en virkelig svær pott, så betaler jeg jo gjerne litt premium i emisjon, heller enn at kursen går 25% på å kjøpe i markedet.

Jeg vil faktisk si det sånn:

Det var når svenskene gjorde emisjon på 18% premium at funcomaksjen ble 2.0. Alle vi som ikke kjøpte med begge hendene dagen det ble kjent kan egentlig bare skylde på oss selv.

7 Likes

Jepp, jeg skylder på meg selv for at jeg lastet opp med aksjer for 2,50/12,50 stykket. Knapt så jeg kan leve med meg selv :smiley:

3 Likes

Ellers må jeg bare innrømme att å finne ett godt egnet lanserings vindue på Steam for CE, det er noe Funcom har klart med bravur både nå og ved EA releasen.

6 Likes

De har truffet godt ja.
1 sånn her dag til, så har vi tatt igjen fallet fra launch day.

1 Like

Lurer på hvor lenge CE klarer å holde seg topp 5 på steam og PS4. Det eneste vi kan belage oss på er at for hver dag de er helt der oppe, så selges det tusenvis av spill

1 Like

Jeg har fuckings abstinenssymptomer. :rofl::tired_face::astonished::stuck_out_tongue_closed_eyes::scream::nerd_face:

2 Likes

Det fine nå med den etterhvert store spillermassen, så er det mange som drar med seg vennene til å kjøpe spillet.

1 Like

har fått med 3 stykker :wink:

1 Like

ps4 og xbox patches. Håper på mirakelpatch for de som har xbox med problemer

13 Likes

Synes spillertallene er oppløftende, 26887 nå. Fra og med i morgen kan vi sammenligne samme dag forrige uke. Det vil gi oss ett godt bilde på eventuell vekst/stabilitet i spillermassen.

Skrev for å sjekke status.

10 Likes

Du må virkelig lade mobilen din :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 Likes

29541 går meget bra oppover nå. :+1:
Viss vi skuler til samme klokkeslettet på onsdag forrige uke, er vi 6760 foran da var det 22781
Edit:
31521 nå, forrige onsdag samme tid 24145 Vi er 7376 foran
Synes dagens spillertall trender veldig bra.
Edit:
34087

14 Likes

Dette går mere enn bra.
Nå 34645
Forrige onsdag 25792
Spør du meg, en meget bra økning på 8853 :clap:
Fra onsdag denne uken er det jo riktig å bruke onsdag forrige å sammenligne med . Bare låner den i dag, da man og tir var så “dårlige” :joy:
Forsetter dette utover kvelden "risikerer"vi 41-42,5k på en mandag.
Skulle mene det selges noen kopier av CE ja. :money_mouth_face:
35022.
Ny edit:
36244
Forrige 26648
Økningen blir bare større og større 9596. :clap:

4 Likes

Apropos fysiske kopier :sweat_smile:

6 Likes

Tilbake på gts 3 igjen. Ser bra ut dette :slight_smile:

Har vært det siden i ettermiddag. :+1:

1 Like