Legg den emisjons teorien/tullsnakket død bare tull å bringe det opp nå. Det var vel bare en fleip fra @Shadowsbane
Funcom må gjerne fortsette med emisjoner 18% over børskurs.
Funcom kan heller bruke litt av all cashen sin på å kjøpe egne aksjer.
Så forsvinner litt av grunnlaget for å manipulere kursen opp og ned.
Ja dette glemte jeg å si:
Når jeg skriver at jeg slett ikke ser bort i fra at det kommer rettede emisjoner for å la storfisker posisjonere seg, så betyr det slett ikke at jeg tar for gitt at disse kommer med rabatt, egentlig tvert i mot.
Skal jeg kjøpe en virkelig svær pott, så betaler jeg jo gjerne litt premium i emisjon, heller enn at kursen går 25% på å kjøpe i markedet.
Jeg vil faktisk si det sånn:
Det var når svenskene gjorde emisjon på 18% premium at funcomaksjen ble 2.0. Alle vi som ikke kjøpte med begge hendene dagen det ble kjent kan egentlig bare skylde på oss selv.
Jepp, jeg skylder på meg selv for at jeg lastet opp med aksjer for 2,50/12,50 stykket. Knapt så jeg kan leve med meg selv
Ellers må jeg bare innrømme att å finne ett godt egnet lanserings vindue på Steam for CE, det er noe Funcom har klart med bravur både nå og ved EA releasen.
De har truffet godt ja.
1 sånn her dag til, så har vi tatt igjen fallet fra launch day.
Lurer på hvor lenge CE klarer å holde seg topp 5 på steam og PS4. Det eneste vi kan belage oss på er at for hver dag de er helt der oppe, så selges det tusenvis av spill
Jeg har fuckings abstinenssymptomer.
Det fine nå med den etterhvert store spillermassen, så er det mange som drar med seg vennene til å kjøpe spillet.
har fått med 3 stykker
ps4 og xbox patches. Håper på mirakelpatch for de som har xbox med problemer
Synes spillertallene er oppløftende, 26887 nå. Fra og med i morgen kan vi sammenligne samme dag forrige uke. Det vil gi oss ett godt bilde på eventuell vekst/stabilitet i spillermassen.
Du må virkelig lade mobilen din
29541 går meget bra oppover nå.
Viss vi skuler til samme klokkeslettet på onsdag forrige uke, er vi 6760 foran da var det 22781
Edit:
31521 nå, forrige onsdag samme tid 24145 Vi er 7376 foran
Synes dagens spillertall trender veldig bra.
Edit:
34087
Dette går mere enn bra.
Nå 34645
Forrige onsdag 25792
Spør du meg, en meget bra økning på 8853
Fra onsdag denne uken er det jo riktig å bruke onsdag forrige å sammenligne med . Bare låner den i dag, da man og tir var så “dårlige”
Forsetter dette utover kvelden "risikerer"vi 41-42,5k på en mandag.
Skulle mene det selges noen kopier av CE ja.
35022.
Ny edit:
36244
Forrige 26648
Økningen blir bare større og større 9596.
Tilbake på gts 3 igjen. Ser bra ut dette
Har vært det siden i ettermiddag.