Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

38643
28181
Økning på meget fine 10461.

2 Likes

De må få ordnet en AFK kicker. Frustrerende å vente i 2 timer på å komme inn på server, da kommer folk til å spille et annet spill. Man gidder ikke starte ny karakter på ledig server hver gang.

Der passerte vi ARK, og er 9 mest spilte spill i verden (på Steam/PC). Og jeg tror vi alle egentlig helt har glemt at spillet også selger som f*** som retail.

Nåja - snart tall :sunglasses:

8 Likes

På steam ja, men ikke på pc :crazy_face:

40333…
28907
11426 forran :clap:
40689
41545…
Fredagens high er passert. Det ser nesten ut som mandagens tall kommer til å snuse på lørdags tallet :thinking: :moneybag:

13 Likes

9/10

15 Likes

Ble ikke ATH CCU på stram denne helgen. Det som er topp er at det skjer neste helg👍🏻

1 Like

sitere noe som ikke var fullt så bra, men som sier noe viktig:

Another problem that I have found with the game is that there is actually no story or point to everything you find yourself doing. I understand that it is a survival game, and that they are usually played just for the fun of it, but it kind of feels like a bit of a time filler. You can play the game for hours and hours, as I have mentioned, but when the next big game comes out that has a great story, I will probably find that Conan Exiles is quite easy to drop and push to the side.

Det er mitt håp at funcom kunne lage en story-del. Funcom er veldig dyktige på story. AoC har f.eks. en fin hoved-historie, for å ikke snakke om TSW der svært mange spiller for story og stemning.Jeg tror survival-spill har et godt utappet potensiale for single-player.

3 Likes

Ja, stusset litt på at resultatet ble 9/10 etter å ha lest gjennom hele omtalen.

Nå har Funcom så mye penger at de kan lage en skikkelig AAA-tittel med CONAN i hovedrollen.

1 Like

Nå har jeg hatt en ganske smertefri session på ps4. Det hjalp betraktelig å frigjøre en del diskplass på maskinen. :slight_smile:

3 Likes

Det har ikke noe med server patchen de gjorde i sted? Jeg har masse plass på ps4 og opplevd en del lagg til tider.

Har oppdatert reviewoversikten min, nå også med lenker: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WR2YKZh_-0nAYQLqFc8b_yL1LBqC-3H5oEg4d_Pl9ks/edit?usp=sharing

Status etter 19 reviews: 78% i snitt :rocket:

Snitt på opencritic.com er forøvrig 75%, men med langt færre reviews: http://opencritic.com/game/6050/conan-exiles?tab=1

5 Likes

Spiller offline :slight_smile: Uansett det lagget heftig selv etter patch, så jævlig at jeg bestilte ny gamingrig til 20 laks bare for å spille CE :rofl:

4 Likes

Viktig fråga :slight_smile: Ska jag köpa Xbox One X eller PS4 Pro?

Ok. :slight_smile: spiller endog. Spillet har imponert og blir meget bra når laggen fikses. Nytter ikke å spille PvP på ps4 før dette er fikset

Hadde gått for PS4

1 Like

tenkt litt i samme baner… ser hvor mye forskjell bare den journey delen gjør for nye spillere… en viss følelse av achievements og progress selv når en knoter rundt for å finne ut av ting. Hørte en streamer som sa “I enjoy the game but I struggle to understand what I want in this game… In Ark there was pets that I wanted so I had goals to get them”… Kunne vært noe for CE kanskje å få noen tamed pets og ikke bare thralls? folk elsker jo dyr så tror det er større feel av reward når folk grinder for å få disse (ser jo hvor besatt folk kan bli, se eks samle pokemon pets). Spriter opp basen med dyr i tillegg til thralls, en masse potensielle time sinks funcom kan legge inn for spillere som vil samle hver #¤¤ utgave av dyrene :smiley:

Ja, dyr er søte :heart_eyes:

26

3 Likes

Jeg hadde grindet quests for å få en sånn :smiley: