Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Låt folk sälja… men det är dåligt stil att komma och kommentera minsta lilla problem, bugs eller annat tex combat för att känna sig nöjd med försäljning och försöka påverka andras beslut som vi har läst…

3 Likes

image

denne? :smiley:

21 Likes

Veldig gode forslag det der. Stuns og snap-kicks osv også. Bra at noen som sikkert har spilt spillet mer enn meg liker combaten. Det gir meg håp om at jeg også kan like spillet bedre selv. For grinding etter ressurser for bygging er ikke helt nok for meg.

2 Likes

Ifølge diverse TA spåmenn skal vi ned på fredag. på samme måte som vi skulle ned idag!

mitt tips er att fredags tallet blir over 46-48k og det er bare opplading til søndan…

Tror du burde teste offisiell pvp. :stuck_out_tongue:

CE is the most accessible for mainstream players for the most reasonable price.

Fra mmorpg.com sitt review. Tenker det hjelper på når serverne ikke er smekk fulle.

1 Like

massivelyop mener du, ikke mmorpg.com

1 Like

Grindingen tenker jeg er både et pluss og et minus. Spillet er utrolig dypt og når ting tar tid og spillere fortsatt har noe å jobbe for så fortsetter de i spillet. Passer veldig bra for noen, og ikke i det hele tatt for andre. Personlig håper jeg fortsatt på at neste spill kan ta i bruk mye av det de har utviklet til CE. Enten om det er et singleplayer spill med historie eller et fast paced pvp spill så tror jeg dette combat systemet er bra nok til å bli brukt igjen.

2 Likes

Storkoser meg med CE jeg.

Spiller med en kompis på en privat pvp server med fine settings (mer resource gain blant annet). Følelsen av å bygge opp sin egen base, brick by brick, er knall. Starte med dårligste sandstone, helt opp til black ice bygg. Samle verdifulle items, låse dem i kister i hemmelige rom, for å redusere sjansen for tyveri. Gå på opdagelsesrejse, sloss med boss-monstre, angripe fiendtlige baser.

Blitt ganske hekta, så at mange savner “mening” i spillet forstår jeg meg ikke på :slight_smile:
Spillet var aldri ment å være noe “singleplayer campaign spill” som god of war. Man lager sin egen moro, og CE legger meget godt til rette for det.

11 Likes

ny patch på testlive

mye her, men QoL er:

tar med resten:

16 Likes

AFK timer? Så da er er nok kapasitetsproblemer så og si løst på PC om ikke altfor lenge.

1 Like

Helvete. Da går jo CCU ned!!! (ironi)

1 Like

Allerede innført AFK-kick?! Fy faen de jobber :muscle:

3 Likes

AFK timer og bedre targeting har vært etterspurt av MANGE! Denne kommer til å bli meget godt mottatt! :rocket:

1 Like

Det er jo faktisk ikke helt usannsynlig at dette vil merkes på CCU. Kan være greit å gjøre nervøse aksjonærer forberedt på det!

1 Like

Å bli kicket fra en server er ikke det samme som at spillet ditt blir lukket. Men var kanskje ikke det du mente.

Jeg kan AFKe i “lobbyen”, og fortsatt bidra til høyere CCU :wink: (ikke at jeg gjør det, hehe)

Godt poeng! Etterhvert som folk skjønner at det ikke funker å holde plassen ved å være AFK vil det jo kanskje ha en effekt læll, men det blir kanskje litt vel spekulativt :slight_smile:

1 Like

Har en del ARK spelare kvar att nå :slight_smile:

4 Likes

Kommentarene i denne tråden! :heart_eyes:

5 Likes

Der var det nesten overveldende mange positive kommentarer. :clap: Virker som Funcom har klart å lage CE slik att folk bare får lyst til å spille mere. :moneybag:

1 Like