Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

MYZ må til en hvis grad dekke opp for inntektsfallet fra SWL. Men ja, jeg tror det vil selge bra nok til å dra resultat lengere opp. Jeg prøver bare å se om kursen kan forsvars ved forsiktige estimater.

1 Like

Da er “gap-close” på 22,60 tettet. Nå har vi ett gap på oppsiden ref dagens åpning som skal lukkes. Fin kjøpsmulighet i dag.

:slight_smile:

4 Likes

Når starter sommersalg?

Blir nok i slutten av Juni, noen kilder sier 21.

https://www.whenisthenextsteamsale.com/

21 juni. Det er ikke bekrefta fra stream. Men det er bekreftet fra flere ulike kilder.

Vet vi exakt datum för Japan? Sommaren är snart eller är nu i Norden :smiley:

Sommer fra et børsnotert selskap betyr Q3, så 1. juli til 30. september. :slight_smile:

Jeg kjenner faktisk et par stykker som har lyst til å prøve CE, men de ville ikke prøve det i EA, og de vil heller ikke kjøpe det før det kommer på salg… :thinking:

1 Like

Det er sånn som jeg vanligvis driver på det. I stedet for å kjøpe noe halvbuggy ved release, så venter jeg 3-6 måneder og kjøper det ferdig patchet til 50-70% av prisen :slight_smile:

1 Like

Så du er utstyrt med denne mystiske “tålmodigheten” jeg har hørt om?

Interessant konsept. Kjøper spill med én gang jeg :grin:

7 Likes

image

7 Likes

Hei!! :angry: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Skjønner ikke hva du mener :joy: :joy: :joy:

1 Like
7 Likes

image

grei graf egentlig

19 Likes

Hva tjener FC pr. solgt MYZ? Min/max, er det bare småpenger der er snakk om her?
Ellers er jeg spent på Japan og summersale…:wink:

Ikke godt å si, men jeg tenker rundt 25% av prisen i USD. :slight_smile:

2 Likes

Jeg vet ikke hva avtalen mellom selskapene er.

Det er ikke unormalt at begge parter får dekket utgiftene sine først, og deretter deles overskuddet 50/50. Så inntil ett target, så går inntektene til begge selskaper til kostnadene er dekket, men etterpå så fordeles inntektene omtrent halvparten til hver. Det blir derfor ofte litt feil å regne % av salgspris direkte fordi hvilken prosent selskapet sitter igjen med er avhengig av hvor stor del av kostnadene de dekket, og hvorvidt spillet tjener inn kostnadene - evnt hvor mye de går med overskudd.

Hvis noen vet at Funcom følger en annen modell, så del gjerne.

3 Likes

Uten aa kunne vise tilbake til hvor det er skrevet saa mener jeg aa ha sett nevnt at The Bearded Ladies er et selskap Funcom vurderer aa kjoepe.

Aapenbart vil noe slikt forenkle kalkylen med hvordan overskuddet fordeles…

5 Likes

Be de komme seg i arbeid for faan! :poop::poop::poop:

4 Likes

Likte den her på Conan PS4 på FB :joy::joy::joy:

1 Like