Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Oppmerksomhetssyk kødd, spør du meg.

5 Likes

Slengte meg på jeg også. Fyren må få høre det. Reviewen hans var idiotisk.

““Ultimately, Conan Exiles is one of the most unsatisfying games I’ve ever played. Its crafting and resource systems may be dense enough that the ultra-patient could find something to enjoy here, but anyone else would likely walk away with their hands thrown up in defeat.””

This. Kas faens Sandbox Survivalspill er det som ikke krever tålmodighet. Det er hans ultimate argument for at CE suger; så i mitt hode sugar han mer balle enn det… EN BALLESUGER SUGER!!! ARGGHHTJHDGM"#¤%&

2 Likes

Folk virker bare klin tullete. Ser absolutt ingen som klager over at multiplayer.it ga Conan Exiles 87. Er en outlier det og.

Ser ikke noe grunn til å trakassere fyren på grunn av dette, da er man isåfall voldsomt nervøs eller veldig forelsket.

1 Like

Reviews har nå gått opp fra 66% til 67% positive reviews.

8 Likes

Når fyren går ut på twitter for å provosere så må man tåle å få høre det. Ganske enkelt og greit. Å si at folk som er kritiske til kritikk er “nervøs eller forelsket” blir bakvendt og tullete, syntes jeg.

5 Likes

Er tydelig at det er ubisoft og ikke funcom som betaler regningene til Gamespot, de har jo en litt stusselig historie når det kommer til å gi lave review scores :smiley:

1 Like

Mange som hadde stemt Trump her? Er jo rett u av playbook det der. Attack - Discredit - Ignore.

Det er greit å ikke like spillet, men som anmelder bør du prøve å se spillet gjennom øynene til de spillerne som spillet du skal anmelde er laget for. I dette tilfelle de som liker Survivel sjangeren.
Det har IKKE denne fyren gjort. Han burde sammenligne CE med dets hovedkonkurrenter, Rust og ARK, Hadde han gjort det kunne han umulig ha dradd den konklusjonen han gjorde.
Han gikk istedet i fella som en anmelder ikke kan tillate seg nemmelig å sette personlig smak foran integritet og profesjonalitet.

3 Likes

35682 spillere, lurer på hvordan denne søndagen blir i forhold til samme søndagen under EA releasen?

Plot twist? Etterlyser objektivitet hos andre mens du sammenligner spillertall og trender mellom en ødelagt alpha-versjon og full lansering?

Viss du spørr om hvorfor jeg tar den sammenligningen, så har du ikke skjønt noe ting.
Det jeg ser etter er jo nettopp bevis for att CE ikke stuper ned i ingenting slik som EA releasen gjorde. Vi har jo ingen garanti for att dette kommer til å gå bra, det ser veldig bra ut. Men det er veldig morro att det nå ser ut som CE får en MYE større spillerbase . Den spillerbasen skal være grunnpilaren til Funcom og CE. Noe å bygge videre på, noe som kanskje til og med vil kunne vokse fremover med DLC og andre utvidelser som ikke rakk å komme med til release.

7 Likes

Bare en liten ting @Berntsen jeg prøver med mitt lese og skrivevansker problem, å bidra som best jeg kan på dette forumet . Ser du mener att jeg ikke har objektivitet. Du kunne jo først ha skrevet å spurt hvorfor jeg har drevet med denne sammenligningen i så lang tid. Du mener det er helt verdiløst, jeg mener att det absolutt har noe for seg. Vi får være enige i att vi er uenige da vet du.
Jeg holder meg unna innbyrdes persondiskusjoner her på forumet. Dette gjelder også min egen person. Men hva pokker du vil om meg, men putt meg ikke i en bås før du er sikker på att jeg hører hjemme der.
Ferdig snakka.

6 Likes

En ørliten avsporing: hvis du virkelig har lese og skrivevansker: da er du jaggu god! Ikke å spøke med (vel, jeg gjør jo det med meg selv da…)
Og dette var da ikke ironi eller noe som helst, bare en kraftig tommel opp til deg​:+1::blush:.

6 Likes

Nei, så absolutt ikke. Det var ikke ment på så måte i det hele tatt.

Poenget mitt er at mange reagerer som at meningen til han fyren i gamespot er å regne som “ulovlig”. Du har ikke lov til å synes dette, nå skal vi ta deg. Men samtidig så sitter man og sammenligner som jeg sa et ødelagt spill i early access med et ferdig lansert spill ute på markedet nå. Synes ikke det er riktig å sitte og finplukke kun det som passer sin egen aksjebeholdning, det skaper ikke et fundament for en objektiv diskusjon på noen måte.

1 Like

Nå kunne han ha skrevet akkurat samme artikkel og gitt en 5’er, og det ville vært mer på linje med hvordan andre bedømmer spill generelt. En 3’er betyr normalt ikke “her er det problemer” men “dette er jævlig dårlig.”

Men de ga også Rust 3/10.

Med andre ord, Gamespot sier at når ett spill er ferdig så forventer de at det er ferdig. Og når det er haugevis av bugs og problemer, så trekker de masse for dette. Så kan du mene hva du vil om hva som er “forventet” innen genren.

Jeg syntes det i utgangspunktet er helt greit.

1 Like

User Average og MetaCritic score som vises på GameSpot er veldig fine sammenlignet med konkurrentene, så én dårlig anmeldelse fra noen som ikke virker å like sjangeren engang er vel ikke noe spesielt. Spesielt når Rust som har solgt massevis også fikk 3/10 fra samme nettsted.

Om det plutselig begynner å renne inn haugevis av 3/10 eller tilsvarende lave poengsummer så vil det være noe annet, men virker ikke som at det skjer slik det ser ut nå ihvertfall.

3/10 er noe jeg ikke ville ha vurdert å spille engang, søppelspill.

Conan Exiles er ikke noe søppelspill, det sier jeg som gamer ikke som aksjonær. Noen anmeldere elsker tydeligvis den negative oppmerksomheten de får når de er urimelige.

Don’t feed the troll som man sier…

2 Likes

37.503. Greier vi 40 i dag?

När allt kommer omkring så har den har enskilda recensionen väldigt begränsad effekt på försäljningen; väldigt få som sätter sin fulla tillit till en recensent.

CE ligger fortfarande på förstasidan GTS för PC, är topp-placerad i flera länder i PS-store och forsätter pumpa ut spel. Till fullpris. Vad händer när vi får första dlcn och summer-sale :thinking::wink:

2 Likes

Greit å sjekke at spillertallene ikke trender som under EA vel? :slight_smile:

4 Likes