Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Et såpass stort og “seriøst” nettsted som Gamespot bør holde seg for gode til å poste slike søppelreviews. Fyren bør holde seg til F1 og bilspill som han liker best.

Blir som at en skrekkfilmentusiast skal anmelde Barbie, og velger å gi det en dårlig karakter for det er kjedelig og for lite skummelt. Man bør kanskje, som andre har sagt her, gi spillet en sjanse sett fra et annet ståsted enn sitt eget. Man kan ikke blande inn hva man personlig liker når man skriver en review.

7 Likes

Hvor er relevansen da? Spillet var ødelagt, spillerflukten som følge var intet mindre spektakulær. Med mindre man satt nå og ventet på total katastrofe så ser jeg svært liten verdi i den sammenligningen.

Er litt med å se på hvor man setter sine grunnlag. Du kunne like godt brukt denne listen:

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener her.

Relevansen er jo selvsagt at aktive spillere er langt mer sannsynlig til å rekruttere nye kjøpere enn folk som eier spillet men har lagt det bort. Så hvis man ser at spillet nå beholder et sunt antall aktive spillere så lover det godt for at salget fortsatt skal være på gode nivåer.

6 Likes

11 plass GTS.

4 Likes

Synes det holder seg godt. Om man ser prisen/frekvensen av salg på alt over Conan, så er det rimelig imponerende å fortsatt ligge såpass høyt imo.

Det meste over er rimeligere spill eller nedsatt, så tenker det er bra plassering.

1 Like

Listen er omsetningsbasert og det er alltid spill på salg. :stuck_out_tongue:


http://www.gamesindustry.biz/amp/2018-01-10-japanese-console-market-spike-for-the-first-time-in-11-years

4 Likes

Har du spillertall søndag 27, søndag 20, søndag 13? Takk for at du holder oss orientert.

Syntes du vrøvler mye og kommer med mye svada til å kreve objektivitet fra andre. Nå er det flere som svarer deg objektivt her som du igjen ignorerer for så fortsette med det derre “Vi er forelsket” vrælet. Stemte du Trump kanskje?

4 Likes

Spillertallet i kveld overasker meg litt på oppsiden. CE har ikke sjanse på 2 pinsedags tallet men, har akkurat passert lørdags toppen på 34942 med 35629. Kveldens topp er heller ikke nådd. rundt en halvtime igjen.
Søndagens tall var forøvrig 37736.
Edit:
35762
Edit 2. kl 21,40
36195 bare 1541 bak søndagens tall.

11 Likes

Fridag i US !

Ok da har vi årsaken. Morro allikevel da, mange som spiller i US da. Tyder bra for 1 plassen på PS4 det da.

2 Likes

Sterke tall uansett. Over lørdagens topp er jo veldig bra!

4 Likes

10.838 st högre CCU peak idag än samma tidpunkt vid EA. 36.139 stannade peaken på. 42.8 % högre CCU

8 Likes

Hvorfor så mange online i dag i forhold til f.eks fredag og lørdagen?? :S

Hellidag i store deler av verden :wink:

16 Likes

Skal du ikke kjøre min vri og plotte inn antall solgte spill estimert og rapportert på høyreaksen? :smiley:

Nah, kjører kun spillertall, overrasker meg hvor lik grafene er.

1 Like