Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Vi er altså høyere nå, enn launchdagen (og dagen etterpå). Det må da være verdt noe.

2 Likes

Det er vel fra nå av vi ser om release spillertallene holder seg, mens ea tallene detter drastisk.

1 Like

Enig der Evil, hadde gledet meg skikkelig om det trendet mot et reellt, stødig økende sprik.

12 plass på GTS på morgenkvisten.

5 Likes

Holder seg vel egentlig veldig bra, men hvordan er på PS4…?

Numero uno i USA enda. Det er vel 13 - 14 dagen på rad :money_with_wings:

12 Likes

Det är helt sjukt bra :muscle:

1 Like

Ser fortsatt ut til å selge 8-15k om dagen på konsoll. Ikke så hot på Steam nå, men det salget tar seg opp vil ta seg opp når spillet kommer på salg. :slight_smile:

5 Likes

Selger vel ~5000+ om dagen på Steam fortsatt så vidt jeg kan se, med 70 - 120 reviews per dag.

5 Likes

Kan rett og slett ikke forstå annet enn at jeg endelig lykkes med investeringen min i Fun…
Er griselei av nedturer…:face_vomiting:

2 Likes

Nå er det vel pulssalg som gjelder fremover. Skape oppmerksomhet ved oppdateringer og salg. Dlc er en god anledning til å ha spillet på salg og selge mer.

Stemmer bra, snitt for siste 7 dager er 87 reviews, jeg tenkte nok mest på trenden, selv om det ikke akkurat kom godt fram av det jeg skrev. På konsoll, så synes jeg det holder seg bra, spes på PS4.

Jepp, det er vanskelig å holde trøkket oppe lenge, så blir spennende å se hvor bra de klarer å dra i gang pulssalg.

1 Like

Pluss 5000 på Steam - blir bra med kroner av å selge 15 - 20.000 spill daglig :wink:

4 Likes

Strax under en miljon i intäkter per dag enbart från Steam tre veckor efter release tycker jag väl inte är speciellt dåligt, lägger man också till konsol så är det ju snarare tal om ett par miljoner in per dag.

Vet inte hur detta kan vara en besvikelse för somliga. :thinking:

2 Likes

Somliga går i trasiga skor.

1 Like

Jeg tenker det er de som forventet seg 2m solgte i 2018 og så for seg at salget skulle holde seg høyt i lange tider framover. Spørsmålet som jeg ser det er hvor “feit” halen blir utover 2018. I 2017 ble den etterhvert ganske tynn.

Jag tror inte PS4 listan är uppdaterad sedan fredag. Samma placeringar sen då. Kanske inte uppdaterar på helgen? Var ju helgdag igår med

Ser ut som interessen har tatt seg opp i USA siden EA launch. Passer jo bra med #1 på PS4 i USA og høye spillertall på steam når USA har primetime (og i går med helligdag i USA).

2 Likes

Så siden regnskab +100.000 salg😉

Mener du det er en reell “fare” for at CE ikke når 2 mill solgte kopier i 2018?

Jeg kan ikke forstå annet enn at dette er et veldig lavt anslag.