Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

og steam-community vokser ok 24488 medlemmer nå i gruppa (på 2 dager er det kommet litt over 2000 nye medlemmer)

http://steamcommunity.com/games/440900

8 Likes

Dette er jo bankers kjøpere på release i tillegg til 10% av spillerne som kjøpte AoC :wink: Blir fort 200k solgte første uka :wink:

3 Likes

Selger de 200k første uka ligger de ca on pair med ark. Som bare solgte 12k første døgnet

2 Likes

Hei,

Når tror dere at det kommer videoer av gamere som tester spillet på Twitch ?
Siste uken før lauch eller ?

Noen tanker om markedsføring de neste 3 ukene?

2 Likes

Følgende er bekreftet

Twitch streamere kommer før launch ( tipper kanskje helgen før).
Youtube Streamere samtidig

og CGI film.

3 Likes

Imorgen, 3 uker før Launch, så vil noen få streamere på Twitch starte å spille det!

Wild guess :stuck_out_tongue:

3 Likes


http://www.windowscentral.com/top-15-idxbox-games-watch-out-2017

9 Likes
1 Like

Kult at det dukker opp øverst på lista :slight_smile:

1 Like

Alle som sender inn et spørsmål er med i trekningen av et gratis CE-kopi (de gir vekk 10).

9 Likes

Skulle akkuratt til å linke… :slight_smile: Blir nok spennande å lese !

1 Like

Ark solgte mer enn 12k første døgnet. De hadde peak på 12,6k spillere på dag 1 og peak på 80k spillere innen 2 uker.

mmorpg.com video’n:

…as cool as the trailers have been. The dev livestream was great to watch, but you could tell right of the bat that there was a TON of bugs…

Edit: les også kommentarene

1 Like

Betyr EA at man skal få masse bugs eller at det er få features? Det er to veldig forskjellige ting synes jeg.

1 Like

Funcom har sagt målet er lite bugs/stabilt i EA, men ikke ferdig med alle features og innhold

2 Likes

Ark solgte 400k den første uken.

2 Likes

Det vil være bugs i lang tid, spørsmålet er hvordan de håndterer det. Det finnes ingen slike spill som ikke har bugs, så det er folk inneforstått med.

Dette er ett spill jeg gleder meg til å spille, jeg syntes The Park var bra og prøvde det fordi jeg følger Funcom, samme med Hide&Shriek. Mens Conan Exiles er “right my my alley”.

1 Like

Åh, eg hugsar endelause timar i Age of Conan, og lange samtalar med GM i chat.

"There is a bug: … “
GM: “The game is working as intended…:”
”…"
Lurer på kor mange timar eg brukte på å prøve å få tak i craftingmateriale som ikkje var mulig å få tak i…