Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Enkelte har i alle fall begynt å streame

I japan er det 23. august nå, riktignok er den 1 på natten.

6 Likes

15k viewers as we speak. Kem e dette?

Gamepedia is a wiki platform in the Twitch/Curse family of websites. Our streams are embedded on many of our over 2,000 wikis, accounting for our large view count.

7 Likes

Utsolgt…

19 Likes
3 Likes

Se på dette litt. PUBG har vært buggy siden dag 1 og allikevel solgt i bøtter og spann (Slik som CE har gjort; bare i mindre skala).
Selv de spill med 15m+ salg har bugs. Det som er forskjellen med PUBG og CE er at Funcom lytter til spillere og gjør sitt beste for å patche inn aktuelt content og bugfixes.
Jeg personlig tror ikke pets hadde kommet hvis ikke det hadde vært så stor konsensus blant spillere for å få det.
Vil dette bety flere salg for Funcom? Ikke nødvendigvis for Conan Exiles. Men jeg vet, som Gamer, at jeg vil følge Funcoms neste utgivelser tettere enn det av Bluehole (de som lagde PUBG). At det kommer til å være mer tillit til Funcom som spillselskap ved de neste releases kontra Conan Exiles? Absolutt!

5 Likes

“– Vi kommer ikke til å plutselig produsere Candy Crush-lignende spill, vi kommer til å holde oss til det vi er best på, og utvikle de spillene vi allerede har lansert, sier Casais.” :+1:

Når skal Ce lanseres i Kina?

Det er lansert på Steam - tror vel også det er sluppet som retail der også…? Må sjekke en gammel PM.

1 Like

Ce er lansert i Kina via en kinesisk partner. Men det er gjort litt low key siden Kinesiske myndigheter ikke liker nakenhet eller hack n slash.

dvs det er tilgjengeligjort for det kinesiske markedet via nabolandene.

Dette ble nevnt på investormøtet.

3 Likes

På tal om det hoppas jag på en repris av investormötet hos Funcom. Tycker det var riktigt givande & intressant sist gång! :grinning:

1 Like

Har nevnt til Rui at det bør gjentas. Og vi vet jo at han leser her inne så kanskje :wink:

Tipper at vi er er par herfra som kommer til å spør om nytt møte når årskiftet nærmer seg. Synes det er en god start på året.

3 Likes

Haha, ja vi får hoppas på det :grinning::+1:t2:. Jag blir gärna med en gång till på nyåret!

1 Like

De spurte jo hvor ofte vi mente at de burde holde investormøter :slight_smile:

Da skal jeg få deltatt! Også skal vi finne oss en fin restaurant og spise noe dyrt som sier mø

6 Likes

Vi hadde kverna mø sist gang! jeg @kula og et par til :smiley:

3 Likes

Ja, en gång om året bör man i alla fall få till tycker jag :slight_smile:

1 Like

Igår og i dag har jeg kjøpt til sammen 5000 flere aksjer, for sikkerhets skyld, men har enda mer som går inn visst nedgang.

Kult…

2 Likes

Du mener som sa:joy:

Gjerne en ex-mø som har blitt massert med øl i ett år :stuck_out_tongue:

1 Like

Det må gjerne raute en siste gang på vei til tallerken min. For Carpaccio, det er godt det!

1 Like

Ja det er lekkert! Du skal få en tartare av meg :joy: siden dette er en CE tråd så kan vi slakte en når pet systemet kommer :stuck_out_tongue:

1 Like