Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Funcom har ju knappt marknadsfört pets uppdateringen. Du får tänka på att den inte finns på konsol ännu. Tailen av en sådan här uppdatering tar längre tid. Funcom fokuserar på att göra basspelet så optimerat som möjligt. Då kommer spelar antalet att öka framgent. Detta är ju en långsiktig uppdatering. Jag ser redan effekter av det. Blir spännande på konsol och det nya DLC

1 Like

Godkjent med 10. plass på Steam GTS for å ha spillet på salg etter at det har vært rimelig dødt lenge nå. Skulle gjerne sett det litt høyere opp på listene. Godt å se at DLC-en selger bra, er ikke mange spillselskaper som klarer å ha to produkter inne på Steam GTS topp 25 samtidig. Jeg tenker Funcom er det billigste. :wink:

7 Likes

Bør vi ikke vente litt med å se an hvor mange som kommer tilbake til spillet før man konkluderer med tall osv? Vi er midt i uka på morgenkvisten; bare NAV gamere som gamer nå :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Precis. CE har ju varit “dött” ett bra tag nu. Hade man släppt Pets uppdateringen + midweek madness mitt i ruschen så såklart de hade gett större impact. Jag är riktigt nöjd med detta. 2 titlar på topp 25 med ett BV på 1.3 mnok och 6 titlar på G och stor kassa.

1 Like

Vadå (var är spelarna)? CCU är ju 3700 kl 08.00 idag mot 2600 onsdagen för precis 7 dagar sedan.
40% ökning…

14 Likes

Funcom kjører 50% salg, kommer med en større oppdatering (pets) og en betal DLC samtidig og Conan Exiles når sin beste plassering på Steams Global Top Seller liste siden 29. mai. Har Funcom endelig fått dreisen på puls-salg? :slight_smile:

Her også med de andre DLC-ene:

17 Likes

Har du lenke til skjermdump nr 2?

De har vel egentlig vært ganske flinke til slike salg tidligere, blant annet med TSW. Forskjellen nå er at de har en langt større tittel.

1 Like

Du må legge til expansionene selv her: http://gametopsellers.com/game/compare/?id=440900

1 Like

De lykkes bra med “Frozen North”, men utenom det, så har salgene vært en skuffelse og jeg tror ikke de har kjørt dem samtidig som DLC-ene. Nå kjørte de ut DLC-en samtidig som Pets-oppdateringen noe jeg tror har positiv effekt. De jobber såvidt jeg vet fortsatt med Sorcery og Mounts. Begge to er oppdateringer jeg tror kan gjøre det bra. :slight_smile:

2 Likes

#8 GTS og DLC er #1 på New and Trending/Popular New Releases!

8 Likes

Kan jo ta med at dlc er 27 på GTS.

2 Likes

Slapp av du nå

5 Likes

Ettermiddagens spillertall viser følgende: 6941 nå mot 5184 forrige ons, økning på 1757.
Blir spennende å følge dette utover kvelden/uken. Å ja @Krafer , det er onsdag i dag jeg har sjekket kalenderen.

3 Likes

Nå må du slutte med det selvskrytet Frivåg å heller ha litt medfølelse med de som ikke var så heldige:)

2 Likes

Evt hold debatten til Conan Exiles. Mange her kjøper og selger aksjer daglig uten at de trenger å skryte av hver handel de har i pluss, heldigvis.

4 Likes

Vi må få frem alle aspekter. Folk klapper hverandre om kapp på ryggen når man har frarådet kjøp og aksjen går litt ned. Nå må de samme tolerere det motsatte. Det var ikke lurt å la være å kjøpe i går :wink:

2 Likes

Men det finnes en tråd for småprat og en tråd for Conan Exiles ting. Pjatt og selvskryter hører i beste fall inn under småprattråden. :blush:

3 Likes

Det siger på med spillere, 7492 - 5431 økning på 2061. Forsetter dette er ihvertfall jeg fornøyd.

3 Likes

Mye av det som har blitt bitchet om de siste ukene har hørt hjemme i chatten… :zzz: yeah I said it :grin:

3 Likes