Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Shit. Folk meldte at de var støtt over at jeg sa Hurra for at CE var #8 på GTS. Hva i alle dager? Er dere seriøs?

Hva skal jeg si nå da CE er #7. Hva er lov å si?

Conan 7a
DLC 22a.

så jävla STARKT!

9 Likes

Hvordan gjør de andre DLCene det?

Merker vi noe til at folk kjøper CE?

Skriver dette også for min egen del, men Evil:
7904 vs 5810 forrige uke. Dvs økning på 2094, eller +35 %. Kommer til å se mye mer til helgen da folk sikrer seg kjøp nå billig, men ikke har tid til å grinde i ukedagen.

I reviews siste dagene med variende multippel pga mye usikkerhet om hvor mange som spiller/anmelder, men tyder på alt fra 4000-12000 i salg. Usikre tall.

Spillet = GTS # 7
DLC 3 = GTS #21
DLC 2 = GTS #145
DLC 1 = GTS #218

10 Likes

Takk.

Det slår meg at vi burde ha sjekket DLC 1 og 2 med en gang salget startet for å se om det var noen effekt på dem. Men 145 er iallefall høyere enn den lå på for en uke siden.

La oss holde småprat til småpratråden, og også huske på å ha en viss terskel for hva vi publiserer. Kanskje spørre oss selv “Har noen nytte av det jeg skriver nå?” :slight_smile:

13 Likes

Definitivt.

145 er vel ca/noe bedre en der CE ligger uten tilbud.

Eldre DLCer vil også selge endel ekstra ved CE rabatt og ved lansering av nye DLCer. Alltid kjekt å få ting bekreftet.

1 Like

Jeg lurer litt på når de kjører 25% rabatt på første DLCen. Antar at endel venter på det.

Sikkert endel som slår til på denne pakken også

1 Like

Peiling på plass for Barbarian edition?

Barabarian edition ligger akkurat nå på plass 636.

Usikker på om det slår ut på GTS individuelt når en kjøper en av pakken som er på salg. Anyone?

Det der er ikke en pakke som er på salg i den forstand. Det er bare en hurtigknapp for å legge alle i handlekurvene. De blir lagt til individuelt i handlekurven så føler meg rimelig sikker på at det teller på hver enkelt ja.
“Add all DLC to cart” heter knappen på engelsk. Man kan fjerne en og en etterpå om man vil.

3 Likes

Litt digresjon, men likte denne.
Anmeldelse1600t

Lagt ned 1600 timer i spillet og det var hele anmeldelsen han gadd å skive :joy:

7 Likes

Hadde ikke tid til å skrive mer, skulle fortsette å spille :slightly_smiling_face:

4 Likes

Bygge*

4 Likes

Salg + Pets fungerer for Funcom, uten tvil. Spillerne siger på. I morges postet jeg dette: 4426 spillere nå, 3146 samme dag/tid forrige onsdag. 1280 i pluss.
Status nå kl 19:00 steam tid : 8345 spillere nå, 5777 samme tid forrige onsdag. Økning på 2568
Økningen i antall spillere har doblet seg siden morgentimene. Det selges spill og sikkert noen gamle spillere som vender tilbake for å prøve Pets.
CE 8 og DLC 17 GTS

3 Likes

For min del skulle tilbudet blitt utvidet ut helgen og stoppet mandag formiddag. Kjørt nærmet ukestilbud, og ikke midweek

3 Likes

Spillertallene i går viste en økning på 1280 på morningen.
i dag er det 4711 mot 2973 altså en økning på 1738.
CE ligger på en flott 11 plass DLC på 33

5 Likes

Spilte timer økte fra 99 620 forrige onsdag til 136 718 i går. En økning på 37,24%. Må 8 uker tilbake i tid for å finne høyere onsdag (15/8 med 147 525).

5 Likes