Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Dlc på 33? Jeg får det til å bli 24 plass. Ser jeg på feil plass?

Prøv Global Top Sellers og ikke Top Sellers :slight_smile:
Du ser nok på den norske listen. Denne:
https://store.steampowered.com/search/?filter=topsellers&os=win

Her er den globale (side 2 siden DLC er der):
https://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers&page=2

3 Likes

441 reviews PS4-Japan. Jeg har sovet litt I timen, men har den ikke akselerert ganske bra de siste dagene ? Er vel egentlig ikke så rart …

Har du fulgt med på økningen dag for dag @Krafer ?
(Synes forresten du har gjort en god jobb I det siste :wink: )

GTS 9 nå!

Det lukter cash lang vei! Synd kursen ikke gjenspeiler det :roll_eyes:

8 Likes

Det var 400 reviews for 13 dager siden, så det går vel jevnt og trutt oppover. :slight_smile:

Bra økning i reviews på Steam, i dag er det også 75% positive, bedre enn 66% som det er for resten av dagene denne måneden. :stuck_out_tongue:
image

10 Likes

I morgentimene var vi 1738 spillere foran sist uke samme tid/dag.
Nå er ståa 7781 mot 3910 forrige uke, altså meget pene 3871 i økning. Spillere ramler inn i ett bra tempo. Skulle bare mangle når CE er oppe på topp 10 hele døgnet. Er nok noen som kommer tilbake også for å prøve Pets.
CE 9 og DLC 36

10 Likes

Meget bra! :smiley:

Blir gode penger av dette.

1 Like

#8
#39
#146
#183

6 Likes

Nei har dessverre ikke det. Ta det med en klype salt men jeg tror det var 432 i går morges.

1 Like


9K CCU det var 2 månader sedan sist. Kör man sale med jämna mellanrum Så tror jag man kan jobba upp CCU en bit
(ARK strategi) https://steamdb.info/app/346110/

ARK price…

6 Likes

Siste dag av salget,CE ligger på 15 DLC på 66.
Onsdag var vi 1280 foran samme dag forrige uke, i går 1738 og i dag er spillertallet 5184 mot 3037 sist fredag altså 2147 foran.
Vi kan vel trygt konkludere att salg + Pets har fungert. Jeg er også spent på hvor mange som har sikret seg spillet på salg, for å installere og begynne å spillingen i helga.
Forrige lørdag med 7282 og søndag med 7962 i peak kommer ihvertfall til å bli gruset skikkelig.

9 Likes

Blir spennende å se i helgen. Etter Frozen North var peak på 12,971 samtidige spillere. Får være et mål å komme opp i det men kan nok kanskje bli hardt. 150k spilte timer i går. Forsåvidt 70% over forrige onsdag men det var patchdag så litt dratt ned av det slik at %-en blir litt høyere av det. Må nå 9 uker tilbake før man finner høyere onsdag.

2 Likes

Jeg hadde gjerne sett at Funcom lagde en ny biome. Og kjørt igang med litt streaming og annen markedsføring, dlc og CE på tilbud etc. Det blir kanskje for dyrt, men man kunne ha laget en ny en med ørken som tema. Billigere å lage en ørken enn en jungel går jeg ut i fra. Kunne også vært litt mindre biome arealmessig.

Vi trenger noe mer casual og fast-pace’d i CE - En PvP mode; Battle Royale, siege mode, Battlegrounds e.l. Det er mange som ikke gidder å logge på igjen (inklusivt meg selv. Har spilt aktivt siden EA) for de vet det venter dem en heslig mengde farming for å komme til end-game igjen. Vi trenger noe som tar 15m-30m gametime; ingen farming, bare slakting og bygging med end game items.
Da skal du se det blir mer aktivitet :slight_smile:

8 Likes

Hadde vært fett med et minikart hvor man laget lag. Så kunne man deploye en pre generert borg, evt en borg man har bygget selv. Så KRIGET MAN! :smiley:

7 Likes

Helt enig! Alt er tilrettelagt for å få til fast-paced kriging. Funcom trenger bare å sette det i system! :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

CE 14, Dlc 62

1 Like

Greia er vel at det mer eller mindre blir et helt nytt spill hvis det skal bli noe bra, men ja, det hadde vært kult hvis Funcom kunne laget en game mode til på et mindre kart.

1 Like

De bør jo definitivt lage slikt som et helt nytt spill i stedet for å legge til slike typer ting i CE. Å blande masse nye “modus” inn i CE gir jo lite i salg i forhold til å splitte det ut som nytt spill (tror jeg).

2 Likes

Det kommer helt an på hvor dyrt det er å lage en slik ny mode. Hvis det er bilig nok, så kunne de gitt den bort for å øke salget av CE og samtidig få en veldig stor spillerbase å starte opp med. For et PvP spill, så er jo en stor spillerbase veldig viktig.

1 Like

En mulighet som jeg tror kunne vært kult er å ha litt mindre kart og så la det gå til man har en dominerende klan. Når man har to slike servere slår man sammen kartene og lar de to store klanene brake sammen :slight_smile:

1 Like