Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Med Unreal Engine bør det verken vere “veldig” krevende eller kostbart. I hvert fall slik jeg har forstått det var det angår å bruke Unreal Engine :slight_smile:

Ja men de letteste kjøperne å få tak i er de som allerede spiller CE :slight_smile:

1 Like

Dette er vel en fin jobb for moddere av spillet vel? Vet ikke om det er lett å finne tak i noen som er villig til å gjøre dette, men der er garantert noen der ute som er villige til å prøve iallefall :smile:

Det ble jo laget en versjon av ARK, ARK:survival of the fittest som var i den retningen. Det har solgt 5% av det CE har solgt. Absolutt ingen suksess. Derfor jeg er skeptisk til å lage noe sånt som et eget spill. https://store.steampowered.com/app/407530/ARK_Survival_Of_The_Fittest/

2 Likes

Enig med Christian på den.

De bør heller lage nytt spill for slikt. De har sikkert noe på lager de kan gjenbruke.

Jeg mener ikke de burde lage et nytt spill, jeg tror det vil ende som ARK: Survival of the Fittest. :stuck_out_tongue:

Väldigt nöjd med trenden av pets uppdateringen. Vi ser ett ökat engagemang och CCUn trendar uppåt. Detta är positivt för CEs och Funcoms framtid vad gäller revenue.

Pets stod inte högst på listan bland spelarna . Joel har kommunicerat att Sorcery kommer. Sorcery kommer ge en ännu större puls då det är väldigt eftertraktat. Mounts tror jag inte på men är nog något de undersöker genom tid.

Känns väldigt lovande detta för framtiden. Blir spännande och se hur pulserna går på Konsol. Ska försöka ta mig i kragen och räkna CCU på PS4 i helgen.

6 Likes

stor skillnad på 3 dagars rea och en expansion samt var de inte 7 dagars rea då?

Ja ett sådant game mode är något jag också eftertraktar, men är de inte möjligt att scripta ihop på en custom server? Dock kanske inte möjligt att begränsa kartan? Begränsad karta skulle också låsa upp för mounts och släppa upp resurser för fokus på PVP.

Funcom melder om ny Stream i kveld på Twitch:
image

7 Likes

1000 fler personer online än igår samma tid. 7k online atm

6 Likes

4752 kl 14 forrige fredag, 7962 kl 13:50 denne fredagen, opp 69% på en uke :slight_smile:

15 Likes

Nån som såg streamen idag? Nåt spännande?

Å starte dagen med en god kopp kaffe fra @lassar (er nesten tom nå :yum:) og spillertallene for CE etter en hard arbeids uke er ikke det verste man kan gjøre.
3966 forrige lørdag,6578 i dag. 2612 foran Tallet for i går viste 2147, så att tallet øker i dag på tross av att salget er ferdig (CE på 55 plass nå) kan jo skyldes teorien att noen kjøpte CE tidligere i uka for å begynne spillingen på fridagene sine.
Jeg tror att CE snuser på 11500 i kveld.
I dag er det 21 dager til 4/11 og førpremiere på MYZ, bare jeg som gleder meg til å finne ut hvor mye innhold det er i denne :moneybag: for Funcom?
Ha en fortreffelig helg alle mann
Hilsen Halling

10 Likes

Apropos førpremiere/betatesting osv, er det bare utvalgte som kan spille før offisiell lansering? Eller kan alle som har kjøpt det spille?

Er vel avhengig av hvilken versjon av spillet du kjøper.

1 Like

Som jag förstod det får alla som förbeställer PC-versionen vara med i beta-testning med start 4:e november. Men ni får rätta mig om jag har fel :blush:.

Nån här på forumet som har köpt PC-versionen och har mer info kanske? Själv ska jag köpa PlayStation-versionen (och förhoppningsvis switch när den kommer :wink:)

Beta starter 4.november for de som bestiller deluxe version. Skulle få mail om det når det nærmet seg.

4 Likes

Er det mulig vi kommer over 10000 spillere i helgen?

2 Likes

Nån här inne som har beställt deluxe version?

1 Like