Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

jeg har bestilt den ja :slight_smile:

3 Likes

Vi slog precis gårdagens peak på 9600 stycken online! Booom

6 Likes

10.124 nå :grin::grin::grin::grin:

3 Likes

Og der var vi over 10000 online spillere (mer presist 10124). Forrige ukes tall var 6520. Fortsatt noen timer igjen til peak for dagen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 Likes

På tide å hente opp denne fra arkivet igjen:

IMG_1379

22 Likes

Rettere sagt, 11000.

7 Likes

8469 allerede 500 over forrige søndags peak. Tro om CE klarer å snuse på 12000 i dag?

9 Likes

CE slog precis gårdagens CCU peak. 11154 stycken online nu!

11 Likes

11759 som spiller. 3767 over forrige søndags peak, tror jaggu 12000 ryker i løpet av kvelden. det vil isåfall gi en økning på over 4000 , slettes ikke værst.

7 Likes

Kom an! 70 spillere til så har vi 12.000 :grin:
Og tar vi igjen Farming Simulator i samme slengen er min kveld i boks :blush::blush:

2 Likes

Weekend deal som går ut i morgen.

Noen som har notert antall reviews på de forskjellige ps4-sidene for å se utvikling?

1 Like

En liten oppdatering på spilte timer. Ble heldigvis en markert stigning med pets. Må tilbake til starten av august for å finne høyere helgetall.

Laget en iten sammenligning på peak pr. dag i forbindelse med Frozen North og Pets. Tok med en drøy uke i forkant, dag 1 er en mandag (7/8-17 og 1/10-18).
FrozenNorth_vs_Pets

19 Likes

1300 högre CCU än förra måndagen samma tid.

5 Likes

Gikk fra 1,29 reviews pr. dag til 2,5 reviews pr. day. Mulig vi får en liten hale av effekt nå de neste dagene.

5 Likes

Småpent mandagstall 8938/3051 foran forrige mandag som forøvrig peaket på 7046
Edit: 9466
Edit 2: 9826, nesten 10000 på en mandag får vi vel si er godkjent.

5 Likes

CE fortsetter med gode spillertall og ligger nå på 7593 mot 3083 forrige tirsdag. En forskjell på 4500!! Skal nevnes at forrige tirsdags spillertall hadde en graf som nesten gikk rett opp, så noe mer utjevning kan forventes ila kvelden. Likevel er vi allerede foran sist tirsdags peak på 7358.

Til sammenligning, så ligger vi bak mandagens tall med 3-400 hundre spillere, noe som er normal nedgang i ukedagene med unntak av forrige uke som hadde fin stigning av kjente grunner.

15 Likes

Noen her inne som orker gi en liten minireview og tilstanden generelt til CE etter pets? Og gjerne de forskjellige plattformene.

Jeg har det kun på data.
Pets og Dlc er kult, men spillet generelt holder ikke til min standard, de 2 siste patchene har gjort vondt værre og den offisielle servern jeg spiller på er ikke optimalisert bra nok :speak_no_evil:

3 Likes

Det är 8985 stycken spelare online atm som gillar ooptimerade spel. i like it ;D

1 Like

Takk for info. Litt hva jeg fryktet.
Bedre Qa og mer kompetanse er velkomment.